۲ شکایت و یک جای خالی حاصل درایت نقل و انتقالاتی استقلال

مجتبی جباری با نظر منصوریان به لیست استقلال اضافه و هرایر مگویان نیز از استقلال جدا شد و هر ۲ بازیکن در حال حاضر از آبی پوشان جدا شدند.
دوشنبه، 1 آبان 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
۲ شکایت و یک جای خالی حاصل درایت نقل و انتقالاتی استقلال
مجتبی جباری با نظر منصوریان به لیست استقلال اضافه و هرایر مگویان نیز از استقلال جدا شد و هر ۲ بازیکن در حال حاضر از آبی پوشان جدا شدند.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، استقلالی ها فصل هفدهم را با سرمربیگری منصوریان آغاز کردند و این مربی در ابتدای فصل لیستی از بازیکنان مورد نیاز خود را برای جذب و لیستی از خروجی ها را به مدیران باشگاه استقلال تحویل داد تا در نهایت مسئولان طبق خواسته منصوریان ،مجتبی جباری را جذب کردند و مگویان مدافع ارمنی آبی ها را از تیم کنار گذاشتند.

به هر ترتیب در بدو ورود جباری به استقلال حرف های زیادی درباره اینکه قرار است او جایگزین چه بازیکنی شود به گوش می رسید اما در نهایت لیست آبی ها که جایی برای جذب بازیکن جدید نداشت خالی شد و شماره 8 یاغی آبی ها توانست به این تیم بپیوندد. .بدون شک نام هیچ بازیکنی در لیست سیاه دیده نمی شد جز مگویان که با وجود چنین موضوعی نام مدافع ارمنی از لیست کنار رفت تا جباری با قراردادی متفاوت و آن هم بازی به بازی آبی پوش شود.

با وجود کنار گذاشته شدن مگویان از لیست استقلال به دلیل جذب جباری، مدافع ارمنی دست به کار عجیبی زد و مدیران باشگاه استقلال را وادار کرد تا مطالباتش را همانند دیگر بازیکنان دریافت کند. مدیران استقلال در ابتدای فصل هم همانند دیگر بازیکنان 30 درصد اولیه مطالبات مگویان را به حساب او واریز کردند تا جای شکایت برای مدافع آبی ها باقی نماند.

با وجود عقد قرارداد جباری با استقلال اما جذب او  دوام زیادی نداشت و این بازیکن هم به سرنوشت مگویان دچار شد. منصوریان در زمان حضورش در استقلال جباری را از این تیم کنار گذاشت و اکنون این بازیکن به دلیل نا مشخص بودن وضعیت اش از آبی ها شکایت کرده تا هر چه زودتر وضعیت او مشخص شود. شکایت جباری به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان بر این اساس بود که پس از گذشت هفته ها هنوز مسئولان استقلال تکلیف او  را معلوم نمی کنند اما این طور که شنیده می شود نام جباری نیم فصل از لیست استقلالی ها خارج می شود.

در هر صورت با تمام اتفاقات رخ داده مدیران استقلال باید از ابتدا می دانستند که چگونه جذب مجتبی جباری را در دستور کار قرار دهند تا بدین شکل با مشکل مواجه نشوند و از طرفی باید به نحوی مگویان را از لیست خارج می کردند که جدا از ضرر بازیکن با پرداخت هزینه بسیار بالایی روبرو نشوند.

با وجود این هر چه که بود نه جباری در استقلال ماندنی شد و نه مگویان و بازگشت هر 2 بازیکن به ترکیب شفر را می توان منتفی دانست، اما در این میان تنها باشگاه استقلال متضرر شد و این ضرر بر عهده هیچ فردی نیست جز مدیران باشگاه.

مدیرانی که بدون در نظر گرفتن شرایط باشگاه تن به خواسته منصوریان دادند و این مربی تنها باعث بازیکن سوزی در استقلال شد. البته بازیکن سوزی منصوریان به اینجا ختم نمی شود و این مربی با بازی گرفتن بازیکنان استقلال در پست های مختلف هم باعث شد تا تیم استقلال رده های پایین جدول را در رقابت های لیگ برتر به خود ببیند. بدون شک بازیکن سوزی استقلال فقط باعث شد باشگاه متضر شکایت و پرداخت پول شود.

2 بازیکن مفیدی که اسیر خواسته های منصوریان شدند و از تیم کنار گذاشته شدند و بدون شک مدیران باشگاه باید از این پس این نکته را در نظر داشته باشند که بازیکنانی بگیرند که حداقل 90 دقیقه دوندگی داشته باشند و از طرفی طوری قرارداد منعقد کنند و بازیکن از لیست کنار بگذارند که مجبور به پرداخت مطالبات در ازای بازی نکردن یک بازیکن نشوند.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.