موسوی‌لارگانی در گفت‌وگویی :

قدرت نظامی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به لرزه انداخته است

نماینده مردم فلاورجان گفت : هر چه توان نظامی‌مان بیشتر شود گستاخی و یاوه‌گویی‌های مستکبران کمتر می‌شود.
دوشنبه، 1 آبان 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
قدرت نظامی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به لرزه انداخته است
نماینده مردم فلاورجان گفت : هر چه توان نظامی‌مان بیشتر شود گستاخی و یاوه‌گویی‌های مستکبران کمتر می‌شود.

به گزارش راسخون، سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان علمی مبنی بر اینکه باید توان دفاعی‌مان را بیشتر کنیم تا دشمن جری نشود، گفت: یکی از افتخارات کشور اسلامی ما این است که تحریم‌های آمریکای جنایتکار از ابتدای انقلاب نه تنها ما را از پا نینداخته بلکه موجب پیشرفتمان در عرصه‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه در این سال‌ها جایگاه ما در زمینه تسلیحاتی ارتقاء پیدا کرده است، اظهار کرد:  ایران در زمان جنگ تحمیلی از نظر سلاح و تجهیزات نظامی وابسته محض بود به گونه‌ای که حتی توان تولید یک سرنیزه را هم نداشتیم و برای تهیه یک سیم‌خاردار باید هفت‌خان رستم را طی می‌کردیم.

 نماینده مردم فلاورجان با تاکید بر اینکه قدرت موشکی و توان دفاعی فعلی ما به حدی رسیده است که برخی از کشورها خواهان خرید سلاح از ایران هستند، تصریح کرد: قدرت نظامی ایران، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به لرزه انداخته است.

موسوی‌لارگانی با بیان اینکه هر چه توان نظامی‌مان بیشتر شود گستاخی و یاوه‌گویی‌های مستکبران کمتر می‌شود، اظهار کرد: شاید مزدورانی چون آمریکا در ظاهر فریاد بزنند اما در واقع حتی جرأت ندارند به کشور ما نگاه چپ داشته باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به اینکه آنان به خوبی می‌دانند که آزموده را آزمودن خطاست، اظهار کرد: ابرقدرت‌ها در جنگ تحمیلی تمام توان خود را بکار بستند تا نظام ما را از پا درآورند اما ما با دست خالی در برابرشان ایستادیم و حال که سلاح‌های نظامی پیشرفته داریم، دیگر آنان جرأت مقابله با کشورمان را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه قدرت نظامی ما سدی محکم در برابر دشمنان است، خاطرنشان کرد: کسانی که در داخل،  سپاه پاسداران و موشک‌های تولیدی را زیرسوال می‌برند باید بدانند که اگر این‌ها نبودند شاید الان داعش و دیگر گروه‌های تروریستی در ایران بودند اما آنان با مشاهده قدرت نظامی ما  عقب‌نشینی کردند و قطعا این قدرت می‌تواند بر امنیت کشورهای منطقه تأثیرگذار باشد.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.