اپلیکیشن مکان یابی اماکن زیارتی عراق برای زوار اربعین تولید شد

مکان یابی اماکن زیارتی کشور عراق برای زائران اربعین حسینی از طریق اپلیکیشن موبایل، فراهم شد.
دوشنبه، 15 آبان 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
اپلیکیشن مکان یابی اماکن زیارتی عراق برای زوار اربعین تولید شد
مکان یابی اماکن زیارتی کشور عراق برای زائران اربعین حسینی از طریق اپلیکیشن موبایل، فراهم شد.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، اپلیکیشن ایرانی «پونز» مکان‌های مورد نیاز زائران کربلای معلی، نجف و سایر شهرهای زیارتی عراق را اطلاع رسانی می کند.

علاوه بر مکان‌های زیارتی، اماکن خدماتی مورد نیاز عاشقان امام حسین (ع) از جمله اماکن متبرکه و زیاتگاه‌ها، مراکز درمانی، داروخانه‌ها، هتل‌ها و محل‌های اقامت، رستوران‌ها و موکب‌ها نیز توسط این اپلیکیشن مکان یاب فهرست شده است.

زائران اربعین در طول مسیر خود از هر نقطه ایران به سمت مرز عراق می‌توانند توسط اپلیکیشن «پونز» نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین‌ها، استراحتگاه‌های بین راهی و سایر اماکن مورد نیاز خود را در حین سفر پیدا کنند.

کافی است زائران از صفحه نخست این اپلیکیشن وارد دسته‌بندی ویژه اربعین شوند و از میان دسته‌بندی‌های مختلف، هر آن‌چه را که نیاز دارند انتخاب کنند.

اپلیکیشن پونز فهرستی از مکان‌های مرتبط با آن دسته‌بندی را به کاربر نشان می‌دهد که براساس کمترین فاصله نسبت به موقعیت مکانی کاربر فهرست شده‌است و زائران می توانند این فهرست را به صورت یک‌جا، روی نقشه نیز ببینند. با انتخاب هر یک از مکان‌ها، جزئیات آن مکان شامل معرفی اجمالی، عکس، نشانی و نظرات کاربران در مورد آن مکان نمایش داده می‌شود.

این اپلیکیشن ایرانی ۴.۷ مگابایت حجم دارد و قابل استفاده برای کاربران سیستم عامل اندروید است.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.