به اذن خداوند در قدس نماز خواهیم خواند

روایت وزیر اوقاف سوریه از دیدار با رهبر انقلاب

شیخ عبدالستار محمد السید وزیر اوقاف سوریه در گفتگویی، با اشاره به نوید آیت الله خامنه‌ای مبنی بر برگزاری نماز جماعت در قدس، دیدار با ایشان را تاریخی و بسیار مهم دانست.
جمعه، 18 اسفند 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
روایت وزیر اوقاف سوریه از دیدار با رهبر انقلاب
شیخ عبدالستار محمد السید وزیر اوقاف سوریه در گفتگویی، با اشاره به نوید آیت الله خامنه‌ای مبنی بر برگزاری نماز جماعت در قدس، دیدار با ایشان را تاریخی و بسیار مهم دانست.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری حوزه، «شیخ عبدالستار محمد السید» وزیر اوقاف سوریه در حاشیه برگزاری سیزدهمین نشست علمائی در کشور سوریه با اشاره به نوید آیت الله خامنه‌ای مبنی بر برگزاری نماز جماعت در قدس، دیدار با ایشان را دیداری تاریخی دانست که در بردارنده نتایج بسیاری است.

عبدالستار محمد السید افزود: بعد از پیروزی‌هایی که در خط مقاومت تحقق یافت و با توجه به نویدی که آیت الله خامنه‌ای مبنی بر اینکه ما در قدس نماز خواهیم خواند، ما تمامی قدرت‌ها و احزاب را برای ایجاد وحدت اسلامی و پشت سر گذاشتن اختلافات و تفرقه جمع می‌کنیم و به اذن خداوند در قدس نماز خواهیم خواند.

وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین نشست علمائی در کشور سوریه گفت: این همایش از موفق‌ترین همایش‌های وحدت اسلامی و دربردارنده فعالیت‌های بسیار خوبی بود و بیانگر خط مقاومت حقیقی در برابر طرح‌های دشمن صهیونیستی، آمریکایی و وهابی بود.

دیدار با امام خامنه‌ای تاریخی بود

عبدالستار السید در پاسخ به سئوالی درباره سفر اخیرش به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: این سفر از بهترین سفر‌هایی بود که در طول این مدت داشته ایم و به دیدار تاریخی با حضرت آیت الله امام خامنه‌ای منتهی شد که از سخنان گهربار و سودمندی که ایشان برای هیئت همراه بیان کردند، بهره‌مند شدیم.

وی ادامه داد: ایشان به هیئت سوری نهایت توجه و اهتمام را داشتند و بشارت برگزاری نماز در قدس به اذن خداوند متعال را به ما دادند و سپس در خصوص سوریه صحبت کرده و آن را خط مقدم مقاومت دانستند و گفتند ایران از سوریه حمایت می‌کند و بشار اسد یک قهرمان بزرگ است. این دیدار از با اهمیت‌ترین دیدار‌هایی بود که تا به حال شاهد آن بودیم.

گفتنی است در دیدار وزیر اوقاف سوریه با مقام معظم رهبری که ۱۰ اسفند برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای خطاب به وی گفتند: آن روز که نمازجماعت را در قدس بخوانید، به‌زودی خواهد آمد و وزیر اوقاف سوری هم جواب داد در آن روز شما امام جماعت ما خواهید بود.
/2759/


اخبار مرتبط
نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.