مشاور فرمانده کل سپاه مطرح کرد

ایران قدرت بلامنازع منطقه در زمینه موشکی و هوافضا / برخی پزشکی را به تجارتخانه تبدیل کرده‌اند

مشاور فرمانده کل سپاه گفت : نقطه پافشاری رهبر معظم انقلاب با دید عمیقی که از کینه و بغض دشمن داشته‌اند، بخش دفاعی کشور بوده است و امروزه ایران از نظر نیروی دریایی، زمینی، موشکی و هوافضا یکی از قدرت های بلامنازع منطقه است.
جمعه، 11 خرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
ایران قدرت بلامنازع منطقه در زمینه موشکی و هوافضا / برخی پزشکی را به تجارتخانه تبدیل کرده‌اند
مشاور فرمانده کل سپاه گفت : نقطه پافشاری رهبر معظم انقلاب با دید عمیقی که از کینه و بغض دشمن داشته‌اند، بخش دفاعی کشور بوده است و امروزه ایران از نظر نیروی دریایی، زمینی، موشکی و هوافضا یکی از قدرت های بلامنازع منطقه است.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، سردار نصرالله فتحیان شامگاه پنج‌شنبه در محفل انس تیم‌های اضطراری دفاع مقدس و اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی این استان با اشاره به کارنامه درخشان استان اصفهان قبل و بعد از انقلاب اسلامی و تقدیر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن و حضور جامعه پزشکی استان اصفهان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: امام خمینی(ره) به مکتب، مردم و هدف خود ایمان داشت؛ در هیچ جایی از جهان نمی‌بینیم که یک روحانی همچون امام خمینی(ره) بدون داشتن ابزارهای رایج در گوشه‌ای دستوری بدهد و جوانان این دستور را سرلوحه عمل خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه پافشاری رهبر معظم انقلاب بر مردم‌سالاری دینی است، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون در حدود 30 انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و ... برگزار شده که صحه‌ای بر مردم‌سالاری دینی است؛ طبق بیانات رهبر معظم انقلاب در انتخابات سود و زیان انتخاب یک دولت قدرتمند یا ضعیف به مردم انتخاب‌کننده برمی‌گردد.

رئیس مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با راهنمایی‌های خود به پیشرفت و توسعه علم کمک کرده‌اند و رشد علمی ایران یکی از دلایل شیطنت‌های دشمنان است؛ در زمینه نانو و هسته‌ای به پیشرفت رسیده‌ایم و در این دوره تأکید و حمایت رهبر معظم انقلاب از اهل دانش، هنر و ادب و همچنین علم انکارنشدنی است.

فتحیان ادامه داد: نقطه پافشاری دیگر رهبر معظم انقلاب با دید عمیقی که از کینه و بغض دشمن داشته‌اند، بخش دفاعی کشور بوده است و امروزه ایران از نظر نیروی دریایی، زمینی، موشکی و هوافضا یکی از قدرت‌های بلامنازع منطقه است.

مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران بیان داشت: درآمدن صدای ترامپ به خاطر نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه بوده و این نفوذ برآمده از نیروی قدس است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در دوران ریاست جمهوری‌شان همچون زمان حال به خانواده شهدا توجه شایانی داشتند و پیوند بین خود و آن‌ها را حفظ کرده‌اند و همواره توصیه ایشان به رعایت این پیوند است.

فتحیان تبیین کرد: رهبر معظم انقلاب بر این تأکید دارند که ما در زمینه برقراری عدالت گام برداشته‌ایم، اما در این مسیر کاستی‌هایی داریم.

وی با بیان اینکه بسیج نقطه پایان‌ناپذیر دفاع از جمهوری اسلامی است، تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب با راهنمایی‌های خود به توسعه و گسترش بسیج کمک کرده‌اند.

رئیس مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به اینکه برخی پزشکی را به یک تجارتخانه بزرگ تبدیل کرده‌اند و زیرمیزی مشکل گریبان‌گیر برخی از پزشکان کشور است، افزود: انتظار داشتیم که با طرح تحول سلامت زیرمیزی برداشته شود اما ظاهراً هنوز وجود دارد.

فتحیان با اشاره به عباس شیروانی و فداکاری‌ها و کمک‌رسانی‌های محمدعلی ترابی از پزشکان پرتلاش گفت: این‌گونه شخصیت‌ها باید الگوی جامعه پزشکان ما باشند نه گروهی از پزشکان که رحم و انصاف ندارند و مردم را درک نمی‌کنند.

عضو شورای عالی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه نیروی بسیجی باید انقلابی باشد، انقلابی عمل کنند و انقلابی ماندگار باشد، اظهار داشت: کسانی انقلابی بودند و شعارهای تند می‌دادند اما ماندگار نبودند؛ خوشبختی انسان در دارا بودن این سه ویژگی به صورت همزمان است وگرنه کسانی از کشتی انقلاب جا می‌مانند. 

حسن رزمجو با اشاره‌ای کوتاه به تاریخ اسلام افزود: با طلوع امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی که یک موهبت الهی برای ما بوده، به صحنه آمده است که جای تقدیر و حمایت دارد. 

وی با بیان اینکه ایران دوران رژیم پهلوی با ایران بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست، عنوان کرد: تاکنون در زمینه‌های علمی و پزشکی پیشرفت و رشد کرده‌ایم، به طوری که کمتر بیماری برای درمان به خارج از کشور می‌رود؛ در زمینه دفاعی نیز پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی داخل کشور تولید شده و به خودکفایی رسیده‌ایم. 

عضو شورای عالی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از کارهای انقلاب اسلامی شکستن کمر گروهک تکفیری داعش بود که به بزرگ و کوچک رحم نمی‌کرد؛ صدای قدرت ایران به مرزهای دریای مدیترانه رسیده است. 

رزمجو ادامه داد: در کمتر سخنرانی‌ از رئیس جمهور آمریکا نام ایران پیدا می‌شود که این نشانه‌ای از قدرت ایران است. 

در ادامه رئیس بیمارستان آیت‌الله صدوقی بیان کرد: مسؤولان مربوط به بحران‌هایی که برای کشور پیش می‌آید از جمله زلزله به این آگاه هستند که کارآمدترین بیمارستان سیار در کشور در خدمت بیمارستان آیت‌الله صدوقی است.

رضا مرتضویان خاطرنشان کرد: در سیستان و بلوچستان و در مقوله خدمت به زائران اربعین با حضور در کشور عراق ارائه خدمت کرده‌ایم.

رئیس بیمارستان آیت‌الله صدوقی ادامه داد: هنگام زلزله سرپل ذهاب بیمارستان اصلی شهر از کار افتاده بود و مجروحان به اسلام‌آباد و کرمانشاه اعزام می‌شدند؛ همچنین به دلیل دوری مسافت اورژانس کشور به مشکل برخورده بود.

وی ادامه داد: بعد از جلسه‌ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام همکاری کرده و در یک دوره زمانی 45 روزه، توانستیم به 9 هزار و 500 نفر خدمات ارائه داده و 400 جراحی وخیم را انجام دهیم.

مرتضویان گفت: در زلزله سرپل ذهاب تبلیغات سوء مبنی بر اینکه بسیج یک بیمارستان را افتتاح کرده و پس از انداختن چند عکس یادگاری آن‌جا را ترک کرده است پخش شده بود، این در حالی بود که ما به سه جراحی مشغول بودیم؛ دسته‌ای از مردم که شاهد خدمت‌رسانی بودند، این تبلیغات را شایعه شمردند. 

وی در پایان با بیان اینکه برخی از نیروهای تخصصی ما را نیروهای داوطلب مردمی تشکیل می‌دهند، تشریح کرد: نیروهای مردمی که مایل هستند در کمک‌رسانی به مردمان نیازمند کمک خود را به سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان معرفی کنند که توان آن‌ها را به کار بگیریم.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.