وقف دو برگه سهام توسط بانوی خیراندیش صغری کهوند در ماه مبارک رمضان

خانم صغری کهوند دو برگه سهام به ارزش پنجاه میلیون ریال را وقف کمک به ایتام نمود.
يکشنبه، 27 خرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
وقف دو برگه سهام توسط بانوی خیراندیش صغری کهوند در ماه مبارک رمضان
خانم صغری کهوند دو برگه سهام به ارزش پنجاه میلیون ریال را وقف کمک به ایتام نمود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، حجت الاسلام مهدی مرادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیجار از ثبت یک فقره وقف جدید خبر داد و گفت: بانو صغری کهوند ، واقف خیراندیش بیجاری در ماه مبارک رمضان تعداد ۴۹۳۷۹  ورقه سهام شرکت ارتباطات سیار و تعداد ۲۷۵۴ ورقه سهام شرکت بانک ملت را با نیت کمک به ایتام به ارزش پنجاه میلیون ریال وقف کرد.

حجت الاسلام مرادی ضمن اشاره به صحیح نبودن وقف پول نقد تشریح کرد افراد خیر با وجوه اندک در صورت تمایل به واقف شدن می توانند با خرید سهام از شرکت های معتبر ، نسبت به وقف آن اقدام نمایند.

مرادی اظهار کرد: این دومین وقف در سالجاری بود که تحقق یافت و این صدقه جاریه  از سنت ماندگاری است که از گذشتگان برای ما به یادگار مانده و حفظ و احیای آن و تشویق مردم برای وقف طبق نیازهای روز جامعه وظیفه همگانی و به ویژه مبلغان است که باید در این راستا با اهتمام و تلاش ارزنده ای گام برداشته شود.

وی در ادامه به نیازهای وقف جدید شهرستان بیجار در حوزه های مختلف به ویژه حوزه فرهنگی و قرآنی اشاره نمود و گفت چه زیباست که مردم بخشی از اموال خود را در راه قرآن کریم وقف کنند که سبب ترویج انس با این کلام الهی وگسترش معارف والای قرآن کریم در سطح جامعه خواهد شد.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.