اجتماع بزرگ صادقیون

در این مراسم که از ساعت 11 آغاز و با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر ختم می شود حجت الاسلام والمسلمین یحیی صالح نیا امام جمعه غرب تهران سخنرانی خواهد کرد و مداح این مراسم نیز حاج حسین حدادیان خواهد بود.
دوشنبه، 18 تير 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: جواد اعتمادی
موارد بیشتر برای شما
اجتماع بزرگ صادقیون
به گزارش راسخون، علاوه بر این مراسم، نهمین یادواره شهدای شهرک شهید باقری غرب تهران نیز به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز ساعت 11 در مقبره شهدای گمنام شهرک شهید باقری برگزار می شود.
امروز همچنین هیأت فاطمیون خیابان مجاهدین نیز مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین هاشمی نژاد تا اذان ظهر برگزار می کند.
هیأت بیت الرضوان علی بن موسی الرضا واقع در خیابان ازگل، خیابان آبشار شرقی، کوچه شهید موسوی نیز از ساعت 18 امروز تا نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی توکلی و مداحی حاج حسین سازور مراسمی برگزار خواهد کرد.
حسینیه موج الحسین در خیابان 17 شهریور، جنب بلوار قیام نیز امروز همزمان با نماز ظهر و عصر مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین الهی و مداحی حاج حسین سازور برگزار می کند.
مسجد ارک تهران واقع در میدان 15 خرداد نیز امشب پس از نماز مغرب و عشاء مراسمی به این مناسب با مداحی حاج منصور ارضی و سخنرانی حجت الاسلام شیخ مصطفی کرمی برگزار خواهد کرد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما