دستگیری محتکر ۵ میلیاردی در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری محتکر لوازم برقی و خانگی به ارزش ۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریالی اموال احتکار شده در این شهرستان، خبر داد.
پنجشنبه، 18 مرداد 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
دستگیری محتکر ۵ میلیاردی در نکا
به گزارش راسخون به نقل از جهان نیوز، سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لوازم برقی و خانگی توسط فردی در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی محل نگهداری اموال احتکار شده توسط متهم شدند.

سرهنگ نصیری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس آگاهی به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان اداره صنعت ومعدن وتجارت، در بازرسی از محل مورد نظر انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی شامل ۱۳۲ دستگاه لوازم برقی، ۱۱۲ دستگاه یخچال، ۷ دستگاه کولر و ۱۳ دستگاه اجاق گاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا ارزش کالا‌های کشف شده را ۵ میلیارد و ۷۴۰ ریال عنوان کرد و افزود: پس از پلمب محل نگهداری کالا‌های احتکار شده فرد محتکر نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه هدف احتکار منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی‌های عمومی است، از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.