شناسایی موکب های خلوت و شلوغ مسیر پیاده روی اربعین با برنامه زائریار+ دانلود

نرم افزار زائریار به عنوان یک مسیریاب هوشمند محسوب می شود که زائران می توانند آن را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند و از خدمات متنوع و مناسب آن بهره مند شوند.
شنبه، 5 آبان 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
شناسایی موکب های خلوت و شلوغ مسیر پیاده روی اربعین با برنامه زائریار+ دانلود
به گزارش ایکنا؛ در آستانه فرارسیدن سالروز اربعین اباعبدالله الحسین(ع) نرم افزار زائریار به عنوان یک مسیریاب هوشمند محسوب می شود که زائران می توانند آن را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب کنند و از خدمات متنوع و مناسب آن بهره مند شوند.‏
برنامه جامع زائریار در نسخه های اندروید، آی اُ اس و استفاده در سیستم خانگی با امکانات فراوان خدمات بهینه در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) به زائران ارایه می دهد. اپلیکیشن زائریار اربعین دارای ویژگی های متعددی است که برخی از آنها شامل نقشه، کمک اضطراری، زایریاب، لحظه ها، اخبار و اطلاعیه ها و همچنین مسابقه و گفت وگو است.
خش نقشه این برنامه شامل نمایش نقشه مسیر، نمایش دادن موقعیت زائر و دوستان وی در مسیر، نمایش مکان های ویژه و نیز موکب ها، عمودها، مراکز درمانی و ... در نقشه، نمایش وضعیت موکب های خلوت و شلوغ و قابلیت استفاده آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) است. کمک اضطراری بخش دیگر این برنامه است که شامل درخواست کمک اضطراری به دوستان با ارسال موقعیت زائر و امکان شناسایی مخاطبین تلفن را دارد. بخش زائریاب این برنامه نیز جهت اطلاع از موقعیت زائران دیگر طراحی شده است. به این قابلیت دوستان شما می توانند با ارسال درخواست مشاهده موقعیت، از موقعیت شما با خبر شوند. این ویژگی برای خانواده زائر در ایران هم قابل استفاده است که از موقعیت لحظه ای زائر خود با خبر باشند. «لحظه ها» بخش دیگر این برنامه است. در این بخش ثبت لحظه ها شامل عکس، سلفی و فیلم کوتاه با قابلیت شرکت در مسابقه، مشاهده لحظه ها و خاطرات دیگران و پسندیدن آنان طراحی شده است. در بخش اخبار نیز مشاهده اخبار ارسالی از خبرنگاران افتخاری و اخبار مهم نهاد های زیربط قابل دریافت است. ادعیه و زیارات، مسابقه، رزرو پارکینگ، بین المللی بودن اپلیکیشن و مکالمه و گفتگو از دیگر قابلیت های این برنامه است.
شناسایی موکب های خلوت و شلوغ مسیر پیاده روی اربعین با برنامه زائریار+ دانلود

علاقه مندان برای دریافت این اپلیکیشن می توانند به لینک zaeryarapp.com مراجعه کنند.
 

مرتبط
اپلیکیشن راه راهنمای خدمات اربعین
راه، راهنمای خدمات اربعین



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما