مخالفانی که برای زدن برانکو و پرسپولیس متحد شدند/الان وقت یارکشی نیست آقای کی روش!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به جای اینکه تمرکز خود را روی جام ملت ها بگذارد، بیشتر دنبال حاشیه هایی است تا از طریق آن بتواند راهی برای تاختن به پرسپولیس و برانکو پیدا کند.
شنبه، 24 آذر 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
مخالفانی که برای زدن برانکو و پرسپولیس متحد شدند/الان وقت یارکشی نیست آقای کی روش!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به جای اینکه تمرکز خود را روی جام ملت ها بگذارد، بیشتر دنبال حاشیه هایی است تا از طریق آن بتواند راهی برای تاختن به پرسپولیس و برانکو پیدا کند.
 
به گزارش راسخون، هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در حالی فردا نیم فصل اول خود را پشت سرمی گذارد که در هفته های اخیر، اعتراضات مربیان و تیم ها به قضاوت های داوران، شکل عجیبی به خود گرفته و از حد معمول خارج شده است.
 
قلعه نویی و حمله به فغانی!
 سرمربی تیم فوتبال سپاهان، بعد از اینکه تیمش از لحاظ عملکرد فنی ضعیف تر از حد تصور مقابل پرسپولیس ظاهر شد و نتوانست انتظارات را برآورده کند، برای اینکه افکار عمومی را منحرف کند، قضاوت فغانی را مورد انتقاد قرار داد و او را "قلدر فوتبال ایران" خطاب و هم کمیته داوران را به جانبداری از پرسپولیس متهم کرد. این اظهار نظر عجیب قلعه نویی هرچند باعث شد تا وی به کمیته اخلاق احضار شود اما قطعا بدون هدف نبوده و او خواسته از این طریق امتیاز بگیرد. این گونه بی پروا نظر دادن در مورد بهترین داور ایران و تیم پرسپولیسی که نتوانسته در دو پنجره نقل و انتقالاتی استفاده کند و بازیکن بگیرد، اثرات مخربی هم دارد. اینکه هم داوران برای ادامه ی لیگ تحت فشار قرار می گیرند و هم اینکه پرسپولیس از ناحیه داوری ممکن است، لطمه ببیند و داوران برای اینکه ثابت کنند نظر قلعه نویی و رفقا اشتباه است، با استرس سوت بزنند و مرتکب اشتباه شوند.
 
کنایه گلر استقلال به پرسپولیس!
روز گذشته وقتی استقلال نتوانست مقابل پدیده صدرنشین برنده شود، مهدی رحمتی در پایان بازی علیه داوران موضع گیری کرد و با نیش و کنایه به پرسپولیس تاخت. اینکه داور، مقابل پدیده گل سالم آبی ها را به اشتباه مردود اعلام کرد، حق با رحمتی است و باید هم ناراحت می شد اما چرا این بازیکن برای به این بهانه، به پرسپولیس تاخت و حتی برای اینکه نشان دهد حق با اوست، از صحبت های امیر قلعه نویی _که همین سال های اخیر با او در بازی استقلال و تراکتورسازی، درگیری لفظی داشت- وام گرفت؟
مخالفانی که برای زدن برانکو و پرسپولیس متحد شدند/الان وقت یارکشی نیست آقای کی روش! 
مدال "شجاعت" کی روش به قلعه نویی!
 همه فوتبالی ها از اختلاف کی روش و برانکو خبردارند. این دو مربی پی فرصتی هستند تا علیه هم صحبت کنند و عملکرد و رفتارهم را زیر سوال ببرند. کی روش اما به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که کمتر از 20 روز دیگر باید تیمش در جام ملت ها به میدان برود، چرا باید وارد حواشی ای شود که مربوط به لیگ داخلی است؟ او وقتی دید که قلعه نویی علیه پرسپولیس برانکو موضع گیری منفی کرده، اختلاف خود با سرمربی سپاهان را فراموش کرد و با گذاشتن پستی در فضای مجازی، ضمن تائید حرف های وی، از قلعه نویی بابت شجاعتش تقدیر و تشکر کرد!
 
لطفا بس کنید آقای کی روش
فوتبال ایران نزدیک به 40 سال است که رنگ قهرمانی آسیا را ندیده است و همه از سرمربی میلیاردی تیم ملی انتظار دارند، با آرامش و تمرکز روی کیفیت و مسائل فنی، به فکر تورنمنت حساس پیشرو باشد. در شرایطی که برای موفقیت در آسیا به همدلی و وفاق ملی نیاز داریم، سرمربی تیم ملی نباید دست به چنین اقدام غیرحرفه ای می زد و باعث آزردگی خاطر نیمی از فوتبالدوستان ایرانی که پرسپولیسی هستند، می شد. او که هدایت تیم ملی را برعهده دارد، باید تفکراتش فراتر از رنگها باشد و کاری نکند که عده ای خدای ناکرده آرزوی شکست تیم ملی را حتی از ذهن خود عبور دهند. ای کاش در این شرایط حداقل فدراسیون فوتبال، پا پیش بگذارد و اجازه ندهد بیش از این، این اختلافات و کینه توزی ها به فوتبال ملی ضربه بزند. آقای کی روش قلب همه ی ایرانی ها برای تیم ملی و موفقیت آن در رقابت های آسیایی می تپد. لطفا میلیونها قلب همراه را دریابید و به فکر شاد کردن آنها باشید. آقای کی روش؛ این همه پول بیت المال خرج شما نشده که دنبال درگیری با مربیان لیگ باشید و در این برهه حساس، یارکشی کنید. حالا همه ی ایرانی ها از شما قهرمانی آسیا را با تیم ملی می خواهند. لطفا با قهرمانی از امارات برگردید تا ثابت کنید به جز درگیری و توهین، از لحاظ فنی هم درجه ی یک هستید آقای کی روش!  
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.