مرگ با سلاح گرم در آمریکا به بالاترین سطح خود در 40 سال گذشته رسیده است

بر اساس تحلیل سی ان ان از گزارشی که مراکز مدیریت و پیشگیری بیماری منتشر کردند، مرگ با اسلحه در آمریکا به بالاترین سطح در 40 سال گذشته رسیده است.
يکشنبه، 25 آذر 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
مرگ با سلاح گرم در آمریکا به بالاترین سطح خود در 40 سال گذشته رسیده است
بر اساس تحلیل سی‌ان‌ان از گزارشی که مراکز مدیریت و پیشگیری بیماری منتشر کردند، مرگ با اسلحه در آمریکا به بالاترین سطح در 40 سال گذشته رسیده است.

به گزارش راسخون به نقل از مجله ویک؛ آمار و ارقام این مرکز حاکی از آن دارد که فقط در سال گذشته نزدیک به 40 هزار نفر در آمریکا بر اثر سلاح گرم جان خود را از دست داده‌اند. تحلیل سی‌ان‌ان هم‌چنین دریافت که بیش از 23 هزار نفر به وسیله اسلحه خودکشی کرده‌اند که این رقم بالاترین میزان در 18 سال گذشته نشان می‌دهد.

در این گزارش آمده است که سفیدپوستان بیشتر از طریق خودکشی با سلاح گرم جان خود را گرفته‌اند و سیاه‌پوستان نیز بیشتر از طریق اسلحه به قتل رسیده‌اند.

نماینده سابق مجلس، کابریل گیفورد، کسی که در سال 2011 به علت جراحت ایجادشده از اسلحه در آستانه کشته شدن بود، بیانیه‌ای در واکنش به گزارش مرکز مدیریت و پیشگیری بیماری منتشر کرد.

او در این بیانیه گفت: «این گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری به ما یادآوری می کند چگونه بسیاری از زندگی ها به علت خشونت با سلاح گرم هر ساله آسیب می‌بینند- و (به ما یادآوری می کند) که چرا بسیاری از آمریکایی ها خواستار اقدامی در مورد این مسئله هستند.»
 




 

مطالب مرتبط
رئیس کمیته امداد: افزایش ۵۰درصدی مراجعات به کمیته امداد/دو سبد جدید حمایتی در راه است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: برخی اشتباه برداشت کرده‌اند، مشق شب حذف نشده است
کارت‌های مدت‌دار مترو مجدداً به چرخه برگشت



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.