راه اندازی اولین تاکسی اینترنتی تشریفات در قزوین

اولین تاکسی اینترنتی تشریفات دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی کشور در قزوین راه اندازی شد.
پنجشنبه، 6 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
راه اندازی اولین تاکسی اینترنتی تشریفات در قزوین
اولین تاکسی اینترنتی تشریفات دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی کشور در قزوین راه اندازی شد.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: اولین تاکسی اینترنتی تشریفات در قزوین، از نوع تاکسی لوکس آریو است و در حال حاضر ۱۰ دستگاه از این تاکسی‌ها به امکانات ویژه تشریفات مجهز شده اند.

به گفته عرشیان، این تاکسی‌ها به سیستم وای فای و همچنین ۳ دستگاه نمایشگر پخش فیلم (یک دستگاه در صندلی جلو و دو دستگاه در صندلی عقب) مجهز هستند.

عرشیان ادامه داد: همچنین این تاکسی‌ها به سیستم خاموش کردن آتش مجهز هستند و رانندگان آن برای مقابله با حوادث غیر مترقبه آموزش دیده اند.

وی ادامه داد: در تاکسی تشریفات از مسافران با میوه فصل، نوشیدنی و تنقلات پذیرایی می‌شود و امکان شارژ گوشی تلفن همراه، لپ تاپ و تبلت در داخل تاکسی نیز فراهم شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: تمامی رانندگان این تاکسی‌ها دارای لباس فرم مخصوص و برخی از آنان به زبان خارجه نیز مسلط هستند.

عرشیان اضافه کرد: همچنین این تاکسیرانان همگی تحت نظر مدرس بین المللی، دوره تخصصی رانندگی تدافعی ویژه خودرو‌های سبک را در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قزوین گذرانده اند و دارای گواهی نامه مخصوص هستند.

عرشیان تصریح کرد: تاکسی اینترنتی تشریفات دارای تعرفه‌ای بسیار مناسب و آماده خدمت رسانی به شهروندان، سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف است .

عرشیان خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند نرم افزار این تاکسی را از طریق کافه بازار، ارسال عدد ۲ به سامانه ۱۰۰۰۰۰۸۰۶۰ و یا از طریق سیب اپ دریافت کنند.




 

مطالب مرتبط
ایرانگردی با «ویلای کاکایی‌ها»
بودجه پیشنهادی دستگاه‌های فرهنگی در سال آینده + جدول
جلیقه زردهای فرانسه مهمان برنامه «عصر» نادر طالب‌زاده شدند



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.