ویتنام حریف تمرینی بود

رضا شاهرودی در گفتگو با راسخون: تیم ملی از عراق انتقام می گیرد

چپ پای اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس معتقد است که عیار تیم ملی مقابل عراق مشخص می شود و ملی پوشان باید طوری بازی کنند تا انتقام شکست جام ملت های قبلی را از این حریف بگیرند.
يکشنبه، 23 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
رضا شاهرودی در گفتگو با راسخون: تیم ملی از عراق انتقام می گیرد
چپ پای اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس معتقد است که عیار تیم ملی مقابل عراق مشخص می شود و ملی پوشان باید طوری بازی کنند تا انتقام شکست جام ملت های قبلی را از این حریف بگیرند.
 
رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون،
در باره ی دومین پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا اظهار داشت: پیش بینی این بود که تیم ما مقابل ویتنام کار سختی نداشته باشد. این حریف با اینکه قوی تر از یمن بود اما طبق انتظار توانستیم با موفقیت کار را تمام کنیم و دومین برد پیاپی را کسب کنیم. این نتیجه باعث شد تا برای صعود به عنوان سرگروه راه هموار شود. چون تیم عراق هم با تفاضل بالا نتوانست یمن را ببرد و حالا ما با یک مساوی هم صدرنشین صعود می کنیم.
 
وی افزود: کی روش در مقابل ویتنام به برخی بازیکنان بازی داد تا شرایط آمادگی را داشته باشند و به ترابی، حسینی و رضائیان استراحت داده بود. به هرحال آنچه مشخص بود، ویتنام نمی توانست برای ما دردسرساز باشد. هرچند آنها تیم خوبی نشان دادند و عراق را به زحمت انداختند.
 
بازیکن سال های دور تیم ملی ایران تصریح کرد: عیار تیم ملی مقابل عراق مشخص می شود چون یمن و ویتنام نمی توانستند آن طور که باید روی دفاع ما فشار بیاورند. به هرحال همیشه جدال ایران و عراق نزدیک بوده و حساس. این دیدار هم چون جنگ سرگروهی است، دو تیم سعی می کنند با احتیاط بیشتر حمله کنند. البته ایران با یک مساوی هم صعود می کند اما سطح تیم ما بالاست و انتظار پیروزی داریم.
 
شاهرودی گفت: ویتنام با تیم جوانی آمده بود و خوب هم بازی کرده است. البته آنها مقابل ایران می خواستند با بازی پرفشار و جمع شدن پشت محوطه ی خودی، به ایران فرصت ندهند و کم گل بخورند. وقتی چنین تیم هایی گل اول را می خورند، راحت تر می شود به آنها گل های بعدی را زد. آنها بعد از خوردن گل، جلو آمدند و فرصت های خوبی نصیب ما شد.
 
وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما سعی می کردند تا زودتر به گل اول برسند اما بازی بسته و فشرده ی حریف باعث شد تا موقعیت گل در نیمه ی اول کمتر گیر بیاوریم. البته معتقدم در این بازی کمی بازیکنان ما در زدن ضربات آخر بی دقت بودند. اگر زودتر گل اول را می زدیم، شک نکنید که ویتنام هم پرگل از ما می باخت. دیدید که بالاخره پرس آنها شکست و بعد از دقیقه ی 30 از لحاظ بدنی کم آوردند و ایران به گل رسید. بازیکنان ایران هم کمی حریف را دست کم گرفته بودند و تلاششان این بود که فقط پیروز شوند. ویتنام حریف تمرینی خوبی برای ایران بود تا بچه ها بیشتر هماهنگ شوند.
 رضا شاهرودی در گفتگو با راسخون: تیم ملی از عراق انتقام می گیرد
بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی در خصوص رویارویی با عراق در بازی سوم تصریح کرد: عراق یک تیم جوان شده و پراستعداد دارد. بازیکنان ایران باید با احتیاط و تمرکز بالا پا به این میدان بگذارند. این دیدار هم برای ما حیاتی است هم حریف. هرتیمی به عنوان سرگروه صعود کند، تا نیمه نهایی با تیم های سطح پائین تر بازی خواهد کرد. دو تیم حتما همدیگر را می شناسند و این شناخت باعث سخت شدن کار می شود. امیدوارم که بازیکنان تیم ملی انتقام شکست جام ملت های قبلی را از عراق بگیرند.
 
رضا شاهرودی گفت: بازی سختی با عراق داریم اما توانایی شکست این تیم را داریم. به یاد ندارم که با اختلاف گل عراق را برده باشیم. این نشان می دهد که دو تیم همیشه مقابل هم حیثیتی بازی می کنند. تیم ها معمولا مقابل ایران بسته بازی می کنند. امیدوارم تیم ملی با اقتدار این بازی را هم ببرد و به عنوان سرگروه صعود کند.
 
وی در خصوص سطح جام ملت های آسیا اظهار کرد: سطح بازی های این دوره به نسبت سال 96 که بازی می کردم، پائین است و تیم ها به نظرم ضعیف تر شده اند. البته یکی از دلایل هم می تواند 24 تیمی شدن این دوره از رقابت ها باشد که تیم های ضعیف هم وارد شده اند. مدعیان هم تیم های مطرح و ریشه داری مثل ایران، استرالیا، ژاپن، کره و عربستان هستند و باید دید که بالاخره جام به کدام تیم می رسد. امیدوارم که ایران بعد از 4 دهه ناکامی، بتواند جام را از آن خود کند.

سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.