با قابلیت جدید «گوگل مپس» دیگر جریمه نمی‌‌شوید

گوگل در حال آزمایش یک قابلیت جدید در نرم‌افزار گوگل مپس - Google Maps است که محل دوربین کنترل سرعت را به کاربر گزارش می‌کند.
شنبه، 29 دی 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
با قابلیت جدید «گوگل مپس» دیگر جریمه نمی‌‌شوید
گوگل در حال آزمایش یک قابلیت جدید در نرم‌افزار گوگل مپس - Google Maps است که محل دوربین کنترل سرعت را به کاربر گزارش می‌کند.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته پلیس اندروید به تازگی گوگل مپس - Google maps محل دقیقدوربین‌های کنترل سرعت را به بعضی از کاربرانش گزارش می‌کند. از آن جایی که در حال رانندگی نباید به تلفن همراه نگاه کرد، این برنامه از یک اعلان صوتی نیز برای گزارش نزدیکی به دوربین‌های کنترل سرعت استفاده می‌کند. به این ترتیب که پیش از رسیدن به این دوربین، صدای هشداری به گوش شما می‌‎رسد تا سرعت خود را پیش از جریمه شدن کاهش دهید.

از آن جایی که تنها تعداد محدودی از کاربران گوگل از وجود چنین قابلیتی در نرم‌افزار گوگل مپس اطلاع داده‌اند ما متوجه شده‌ایم که این شرکت در حال آزمایش کردن قابلیت تشخیص محل دوربین‌های کنترل سرعت است. این قابلیت پس از قبول شدن در مرحله آزمایشی برای تمام کاربران فعال می‌شود. این قابلیت پیش‌تر در نرم‌افزار ویز مشاهده می‌شد.

علاوه بر این، چند قابلیت دیگر نیز قرار است به گوگل مپس اضافه شود که کار با آن را هم آسان‌تر و هم دقیق‌تر می‌کند. بعضی از کاربران از وجود چند دکمه جدید در نرم‌افزار گوگل مپس خبر داده‌اند که هنوز معلوم نیست برای انجام چه کاری به این نرم‌افزار اضافه شده‌اند. گوگل با توجه به نیاز کاربران و تکنولوژی‌های جدید همیشه سعی در توسعه دادن نرم‌افزارهای خود دارد.

نرم‌افزار گوگل مپس در بسیاری از مواقع با اطلاعات دقیقی که از مسیر به کاربر می‌دهد، به او در پیدا کردن بهترین مسیر کمک می‌کند. این نرم‌افزار تنها برای رانندگان نیست و کسانی که قصد قدم زدن تا یک مکان را دارند هم می‌توانند از آن استفاده کنند. این نرم‌افزار حتی مدت زمان تقریبی رسیدن به یک نقطه را نیز به کاربر اطلاع می‌دهد.




 

مطالب مرتبط
#از_خاشقچی_تا_مرضیه | طوفان توییتری کاربران در اعتراض به حقوق‌ بشر آمریکایی
دادستان کل کشور: فضای مجازی را مدیریت نکنیم وضعمان بدتر خواهد شد
محجبه شدن گردشگران در یک حوزه علمیه + تصویر



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما