کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی خیرین به بقاع متبرکه کاشان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: خیرین کاشانی بیش از یکصد میلیارد ریال صرف بازسازی و مصارف بقاع متبرکه کاشان کرده اند.
سه‌شنبه، 2 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمد رضا فرزین
موارد بیشتر برای شما
کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی خیرین به بقاع متبرکه کاشان
به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: از آنجائیکه در کاشان ۱۲۰ بقعه متبرکه وجود دارد که مدفن مبارک امامزادگان عظیم الشان است و از طرفی نیز عشق و ارادت قلبی شیعیان به امامزادگان همچون مدالی بر سینه اهالی شهر دارالمومنین کاشان می درخشد. لذا خیرین و نیکوکاران جهت تامین هزینه های بقاع متبرکه شهرستان  کاشان در قالب طرح مودت که شامل بر کمک های غیر نقدی به هر اندازه و توان شخص است کمک کرده اند.
وی ادامه داد: این کمک ها شامل مصالح ساختمانی، خدمات تبرعی و وسایل و تجهیزات مورد نیاز بقاع متبرکه است که عموما به کمک های غیرنقدی زائران و خیرین اطلاق می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه افزود: اینگونه کمک های غیر نقدی با رصد فعالیت بقاع متبرکه بطور مداوم در سامانه جامع بانک اطلاعات موقوفات و اماکن متبرکه سازمان اوقاف ثبت می شود.
کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی خیرین به بقاع متبرکه کاشان
حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اضافه کرد: در سال جاری آستان مقدس امامزاده علی بن باقر علیه السلام و امامزادگان ابراهیم بن موسی علیه السلام فین، امامزاده سلیمان بن حسنعلیه السلام  قمصر، امامزاده ولی بن موسی علیه السلام راوند بیشترین کمک های غیر نقدی خیرین نیکوکار را جذب نموده اند.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از حسن نیت خیرین افزود: هر کس به هر اندازه که در توان دارد حتی با اهدای یک جلد قرآن می تواند در این امر خیر یاری رسان هیئت امنا بوده و در عمران و آبادانی بقاع متبرکه تلاش نماید.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان یادآور شد: اینگونه خدمات میتواند در قالب کمکهای جنسی غیرنقدی در زمینه های عمرانی، جاری و فرهنگی بقاع متبرکه نقش موثری داشته باشد.

مرتبط
تاکید بر لزوم خدمات رسانی بیشتر به مردم در سازمان اوقاف / خزائن الارض شامل اوقاف هم می شود
همایش تجلیل از واقف انقلابی «حاج سیدعباس همراهیان» در همدان برگزار می‌شود

نگاهی آماری به فعالیت‏های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان
گزارش تصویری / نشست خبری مدیر کل اوقاف اصفهان بمناسبت کنگره بین المللی امامزادگان



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما