در جمع مبلغین اعزامی سوگواره یاس نبوی مطرح کرد؛

ذوالنور: شریان قدرت‌های غرب و کشور‌های صنعتی در حاکمیت ایران است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: از دستاورد‌های مهم جمهوری اسلامی ناکامی استکبار و نظام سلطه در شکست محور مقاومت است، جمهوری اسلامی به هیچ وجه به جهت حفظ منافع خود از هیچ خط قرمزی عبور نخواهد کرد.
جمعه، 5 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ذوالنور: شریان قدرت‌های غرب و کشور‌های صنعتی در حاکمیت ایران است
به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون از باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در دوره آموزش ویژه مبلغین اعزامی سوگواره یاس نبوی به مناسبت فاطمیه ۹۷ برگزار شد، با اشاره به آستانه فرا رسیدن دهه فجر گفت: امسال مزین به اسم حضرت زهرا (س) است و پیام ویژه‌ای دارد، اینکه انقلاب ما ریشه فاطمی و علوی دارد.
وی در ادامه با اشاره وضعیت اقتصادی و دشواری معیشت مردم، توجه به دغدغه‌های معیشتی و بیان حقایق و واقع بینی را یک ضرورت دانست و افزود: مشکلات داخلی با تدبیر و مسئولین با کفایت حل شدنی است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان لایحه جدید دولت در رابطه با ایجاد دفتر سازمان ملل در ایران برای کنترل حوادث غیرمترقبه افزود: در تاریخ هم این گونه فعالیت‌ها نتیجه‌ای جز فعالیت‌های جاسوسی نداشته است.
حجت الاسلام ذوالنور در ادامه
آمریکا را ستون فقرات قدرت های نا مشروع و نظام سلطه در دنیا دانست و افزود: ماهیچه‌های این ستون انگلیس‌ها و صهیونیست هستند‌ که این استخوان را پوشانده‌اند و کشور‌های دیگر غرب اعضای این بدنه و ابزار نظام سلطه هستند.
وی همچنین افزود
:از دستاورد‌های مهم جمهوری اسلامی ناکامی استکبار و نظام سلطه در شکست محور مقاومت است، جمهوری اسلامی به هیچ وجه به جهت حفظ منافع خود از هیچ خط قرمزی عبور نخواهد کرد.
حجت الاسلام ذوالنور در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا ایران با آمریکا دوست نمی‌شود گفت: اگر اعتقاد، اصول، استقلال، مشروعیت، ارزش ومبانی جمهوری اسلامی در این دوستی حفظ میشد، این دوستی میسر بود.
وی همچنین خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دو قطبی بودن دنیا با کاپیتالیسم و کمونیسم، با ورود حاکمیت اسلامی فرو پاشید.

نظام سلطه خواستار نابودی جمهودی اسلامی است و هر زمان که از این محوریت دفاع کرده ففط در جهت حفظ منافع خود بوده است.
ذوالنور: شریان قدرت‌های غرب و کشور‌های صنعتی در حاکمیت ایران است

حجت الاسلام ذوالنور در پایان با اشاره به قدرت دریایی کشور و جایگاه ویژه جغرافیایی ایران گفت:قصد برجام مهار ایران بود که در این خصوص امنیت خلیج فارس از دست ایران خارج میشد.
حجت الاسلام ذوالنور ایران به دلیل میزان دسترسی به خلیج فارس و باتوجه به انحصار تنگه هرمز و تننب بزرگ و گوچک و جزیره ابو موسی به عنوان دارا بودن یک هفتم نقاط مهم دنیا، قدرت برتر در خلیج فارس است.
شریان قدرت‌های غرب و کشور‌های صنعتی در حاکمیت ایران است.
وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر و دسناورد‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف افزود دشمن برای نابودی ایران دست به دامن جنگ ۸ ساله، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، بایکوت سیاسی و دیگر ترفند‌های بی شمار شده که به نتیجه نرسیده است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت:دشمن با جنگ اقتصادی پیش رو صبر مردم را نشانه رفته است که با آگاهی مردم از این مرحله هم خواهیم گذشت.

 

مرتبط
خودمان را دست کم نگیریم| مبلغان دستاوردهای انقلاب را تبیین کنند
حقایق انقلاب و اسلام ناب محمدی در جامعه تبیین شود / مذهب نیازمند تببین است/ فریاد فاطمه(س) فراتر از فدک بود
دوره آموزشی"سوگواره یاس نبوی‌" ویژه مبلغان پنجشنبه و جمعه در قم برگزار می شود



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.