جشنواره هنر مقاومت؛

تجلیل مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح از همکاری سایت راسخون

مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح از عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری تهران درقبال جشنواره هنرمقاومت انتقاد کرد و از همکاری آستان قدس رضوی(ع)، آستان مقدسه حضرت معصومه (س)، سایت های راسخون و khamenei.ir و سازمان مترو تهران و حومه تشکر و تجلیل کرد.
چهارشنبه، 17 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تجلیل مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح از همکاری سایت راسخون
مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح از عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری تهران درقبال جشنواره هنرمقاومت انتقاد کرد و از همکاری آستان قدس رضوی(ع)، آستان مقدسه حضرت معصومه (س)، سایت های راسخون و khamenei.ir و سازمان مترو تهران و حومه تشکر و تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون به نقل از روابط عمومی جشنواره هنر مقاومت، محمد حبیبی مدیرعامل بنیادفرهنگی روایت فتح درگفتگویی با ابراز رضایت از برگزاری جشنواره هنر مقاومت گفت: به لطف خدا و با همکاری و تلاش مجدانه و کوشش های جهادی هنرمندان و مدیران عرصه هنرهای تجسمی کشور، شاهد برگزاری این جشنواره در سطح کشور و در انظار عموم مردم از طیف ها و سلایق گوناگون بودیم. بنده از همین جا از زحمات کلیه دست اندرکاران جشنواره در کلیه سطوح اعم از داوران و دبیران بخش های ده گانه ، مدیران اجرایی و تیم روابط عمومی جشنواره تشکر میکنم و امیدوارم که در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد تبلور و تجلی استعدادهای ارزشی کشف نشده این حوزه و اعتلای هنرمندان حال حاضر رشته های گوناگون هنرهای تجسمی در سطح کشور باشیم.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره هنرمقاومت افزود: برای ما مایه مباهات و افتخار بود که آثار برگزیده جشنواره هنرمقاومت بصورت کاملا خودجوش و مردمی و به صورت حرکت های کاملا جهادی در مساجد، محله ها، مدارس، مراکز علمی و دانشگاهی و اماکن زیارتی اکران می شود و عموم اقشار مختلف جامعه می توانند با هنرهای تجسمی از نزدیک ارتباط برقرار کنند و تاثیر بپذیرند.

آستان قدس رضوی(ع)، آستان مقدسه حضرت معصومه (س)، سایت های راسخون و khamenei.ir و سازمان مترو تهران و حومه همکاری های بسیار نزدیک و تعامل مثبتی را در اکران این آثار ارزشمند با ستاد برگزاری جشنواره داشتند که جا دارد ازآنها هم تشکر نمایم.

وی با انتقاد از سازمان زیبا سازی شهرداری تهران گفت: در همه جای دنیا شهرداری ها از توسعه فعالیتهای فرهنگی هنری در گستره حوزه جغرافیایی خود استقبال می کنند و حتی خودشان را به عنوان مشارکت کننده و حامیان مالی و معنوی جشنواره ها و فعالیت های عام المنفعه سهیم می دارند که در دوره های گذشته به همین شکل عمل میشد؛ اما متاسفانه باوجود قول همکاری و مساعدت ویژه، در ایام جشنواره به بهانه درج یا عدم درج لوگو و نشان "روایت فتح" که یادگار جاودان سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی می باشد و متولی برگزاری این نمایشگاه است، این موضوع یعنی اکران شهری آثار برگزیده را ملغی اعلام کردند و از ادامه همکاری سر باز زدند.

به این دوستان نیز اعلام می دارم که جشنواره نه تنها در تهران بلکه در تمام ایران مخاطبان و مشتریان خودش را پیدا کرده است اما متاسفانه این مردم نجیب پایتخت هستند که در چهل سالگی انقلاب به دلیل سومدیریت مسولین امر و تدابیر سیاست های غلط و نگرش تجاری، از دیدن و رویت کلان این آثار در سطح شهر خودشان محرومند.

وی ادامه داد: ماهمچنان امادگی این راداریم که با همکاری این سازمان و نهادها و دستگاه های ذی ربط اثار مربوط به این نمایشگاه را به یمن و برکت پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر تهران و ایران اکران نماییم تا همه ایران با دستاوردهای کشور و بخش های مختلف این جشنواره آشنا گردند.


 

مطالب مرتبط
مجموعه آثار پنجمین جشنواره هنر مقاومت



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.