هجمه علیه داوران بی انصافی است

مهاجم پارس جم در گفتگو با راسخون: در آزادی از استقلال امتیاز می گیریم

مهاجم پارس جنوبی جم گفت: با اینکه استقلال برای شکست دادن تیم ما می آید و می دانیم که کار سختی پیش رو داریم، اما برای رویارویی با این تیم آماده ایم و در آزادی دنبال امتیازگرفتن از آنها هستیم.
سه‌شنبه، 30 بهمن 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
مهاجم پارس جم در گفتگو با راسخون: در آزادی از استقلال امتیاز می گیریم
مهاجم پارس جنوبی جم گفت: با اینکه استقلال برای شکست دادن تیم ما می آید و می دانیم که کار سختی پیش رو داریم، اما برای رویارویی با این تیم آماده ایم و در آزادی دنبال امتیازگرفتن از آنها هستیم.
 
ابراهیم صالحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون،
با اشاره به پیروزی پارس جنوبی جم مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: تیم ما در 4، 5 بازی گذشته که واقعا مستحق کسب پیروزی بود، نمی توانست برنده شود اما خدا را شکر توانستیم مقابل تیم خوب نساجی به پیروزی خوبی برسیم و بعد از چند هفته برنده شویم. ما توانستیم نتیجه ی خوبی بگیریم تا تماشاگران ما زیر باران با دست خالی به خانه برنگردند.
 
وی در خصوص وضعیت بد زمین جم هم افزود: شرایط زمین واقعا افتضاح بود. در 3، 4 روز قبل از بازی باران شدیدی باریده بود و اگر مسئولان زمین به وضعیت آن نمی رسیدند، شاید اصلا بازی برگزار نمی شد. واقعا کیفیت زمین خیلی بد بود. نساجی هم در این زمین نمی توانست بازی کند. خدا کمک کرد، توانستیم این بازی را ببریم. در این زمین، انتظار کیفیت نداشته باشید. همین که بردیم، خوب بود.
 
مهاجم پارس جنوبی جم ادامه داد: تیم ما روی زمین فوتبال بازی می کند و زمین خراب باعث می شود تا نتوانیم آن طور که باید بازی کنیم. بازی با فولاد هم زمین خراب بود. مقابل نفت مسجد سلیمان هم وضعیت زمین خوب نبود و نتوانستیم کیفیت خوب خود را داشته باشیم.
 
ابراهیم صالحی در خصوص وضعیت تیم پارس جنوبی جم گفت: مدیریت قوی ای داریم. کادر فنی ما و به خصوص مهدی تارتار، استعدادیابی خوبی می کنند و با کشف بازیکنان گمنام، تیم خوب می سازند. در واقع کیفیت بازیکنان را با کارهای فنی بالا می برند. نکات ریز و تاکتیک ها را به خوبی آموزش می دهند. به همین خاطر است که وقتی بازیکنان هم جدا می شوند، تیم بازهم سرپاست. ما بازیکنان باتجربه ی خوب مثل محمد نوری و رحمان احمدی و نورمحمدی داریم که بازیکنان جوان از آنها یاد می گیرند.
 
وی در خصوص اینکه چرا به پیشنهاد تیم های دیگر پاسخ نداد و در پارس جم ماندنی شد؟ تاکید کرد: اول فصل که جدا شدم، شرایط خاصی پیش آمد و به تیم دوباره برگشتم. البته در نیم فصل هم چند پیشنهاد داشتم اما چون تیم شهرم را دوست داشتم، تصمیم گرفتم بمانم. برای این تیم زحمت کشیدیم و خوشحالم که ماندم.
 
مهاجم پارس جنوبی جم با اشاره به بازی با استقلال افزود: از نظر بازیکن و امکانات و بودجه دو تیم قابل مقایسه نیستند. استقلال تیم بزرگی است اما بازی رفت توانستیم این تیم را شکست دهیم. این بازی جنگ دارا و ندار است. وضعیت مالی تیم ما خراب است و مسئولین در حال تلاشند تا مشکلات ما رفع شود. امیدوارم که بتوانیم با دست پر از آزادی برگردیم.
 
ابراهیم صالحی گفت: دنبال این هستیم که در آزادی از استقلال امتیاز بگیریم. ما مثل بازی رفت، می خواهیم این تیم را شکست دهیم. انگیزه ی مضاعفی داریم تا هرطور شده امتیاز بگیریم. می دانیم که کار سختی در پیش داریم به خصوص اینکه استقلال بازی قبلی را به تراکتورسازی باخته و برای شکست دادن ما می آید. اما تیم ما آماده رویارویی با این حریف است.
 مهاجم پارس جم در گفتگو با راسخون: در آزادی از استقلال امتیاز می گیریم
وی در خصوص اینکه آیا به استقلال گل می زند یا نه؟ افزود: تیم ما یک هدف بزرگ دارد و آن هم امتیاز گرفتن از استقلال است. مهم نیست چه کسی گل می زند اما اگر در ترکیب باشم، دوست دارم گل بزنم. پیش بینی من این است که بازی یا مساوی می شود یا اینکه ما با یک گل می بریم.
 
مهاجم پارس جنوبی جم با اشاره به هجمه های ایجاد شده علیه داوران هم تاکید کرد: هر تیمی شلوغ کاری می کند، بیشتر به نفع آن می شود. داوران ما سالم هستند. البته اشتباهاتی دارند و باید بیشتر دقت کنند. بی انصافی است که این قدر روی آنها هجمه وارد می کنند. بیانیه دادن ها و اعتراض ها باید تمام شود تا داوران با آرامش و اعتمادبه نفس سوت بزنند. تیم ها هم حق دارند چون زیاد هزینه می کنند.
 
ابراهیم صالحی در پایان گفت: از رضائیان و موسوی تشکر می کنم که دنبال این هستند تا مشکلات مالی تیم حل شود. بودجه ی تیم ما نسبت به تیم های دیگر اندک است و امیدوارم با پیگیری آنها این مشکلات رفع شود تا تیم به راه خود ادامه دهد.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.