پلوسی: استیضاح ترامپ «ارزشش را ندارد»

نانسی پلوسی، سخنگوی کنگره آمریکا در گفتگو با واشنگتن پست اظهار داشت تمایلی به استیضاح رئیس جمهور ترامپ ندارد، چراکه او بر این باور است ترامپ ارزشش ندارد که به خاظرش کشور دچار تفرقه شود. این در حالی است که او توضیح داد هم‌حزبان او (دموکرات‌ها) چگونه بر علیه ترامپ متحد شده‌اند.
سه‌شنبه، 21 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
پلوسی: استیضاح ترامپ «ارزشش را ندارد»
نانسی پلوسی، سخنگوی کنگره آمریکا در گفتگو با واشنگتن پست اظهار داشت تمایلی به استیضاح رئیس جمهور ترامپ ندارد،  چراکه او بر این باور است ترامپ ارزشش ندارد که به خاظرش کشور دچار تفرقه شود. این در حالی است که او توضیح داد هم‌حزبان او (دموکرات‌ها) چگونه بر علیه ترامپ متحد شدند.

به گزارش راسخون به نقل از راشاتودی؛ پلوسی گفت: «مگر اینکه واقعا چیز قانع‌کننده و منکوب‌کننده‌ای و مورد تایید و حمایت دو حزب قرار گیرد. من فکر می‌کنم نباید این کار کنیم، چراکه این کار باعث تفرقه و چند دستگی کشورمان می‌شود. و او واقعا ارزشش را ندارد

لازم به ذکر است در ماه‌های اخیر، به خصوص با دستیابی دموکرات‌ها به اکثریت در کنگره، گمانه‌زنی‌های متعددی در مورد احتمال تلاش این حزب برای استیضاح ترامپ به بهانه «مختل کردن روند قضایی» و «تبانی با روسیه» مطرح شده است. با این وجود، هنوز رسما هیچ اقدامی در جهت اجرای چنین طرحی انجام نگرفته است.

او ادر ادامه اذعان ‌کرد ترامپ از نظر «اخلاقی، هوش و ذکاوت سیاسی» مورد صلاحیت نیست. نانسی پلوسی، نماینده کالیفرنیا در کنگره در این گفتگو اظهار داشت که بسیار در مورد این قضیه فکر کرده است.
 
او هم‌چنین افزود: «انگیزه من نجات کودکان فقیری است که در آمریکا زندگی می‌کنند.» او گفت که از هر پنج کودک آمریکایی یک نفر در فقر زندگی می‌کند.
 
در ادامه گفتگو از او پرسیده شد آیا ترامپ کار درست و مناسبی برای آمریکا انجام داده است یا خیر؟ که پلوسی به طعنه گفت:
«او یک متحدکننده عالی برای دموکرات‌هاست، یک جمع‌کننده اعانه برای دموکرات‌هاست و یک بسیج‌کننده افراد در سطح جامعه برای دموکرات‌هاست. و این‌ها خود برای آمریکا بسیار خوب است.»

از زمانی که صد و شانزدهمین کنگره آمرکیا در ژانویه شروع به کار کرد، پلوسی و دیگر رهبران دموکرات به نمایندگان تشنه استیضاح ترامپ توصیه کردند که «صبر کنند و ببینند» که چه روی خواهد داد.
 
 


 

مطالب مرتبط
قبیله «کاسبان تحریم»
سقوط یک هواپیمای مسافربری اتیوپی / این هواپیما 157 سرنشین داشت
مؤسس «بلک‌واتر» برای اولین بار نشست «برج ترامپ» درباره ایران را تأیید کرد



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.