وقتی حمله تروریستی یک مسیحی می‌شود بازی کامپیوتری!

صبح روز جمعه از نیوزیلند خبر رسید که در این کشور در حمله تروریسیتی به مراسم نمازجمعه در دو مسجد، ده ها نفر کشته شدند.
شنبه، 25 اسفند 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
وقتی حمله تروریستی یک مسیحی می‌شود بازی کامپیوتری!
صبح روز جمعه از نیوزیلند خبر رسید که در این کشور در حمله تروریسیتی به مراسم نمازجمعه در دو مسجد، ده ها نفر کشته شدند.

به گزارش راسخون، در حمله اول به مسجد نور در شهر کرایست‌چرچ در شرق نیوزیلند، شاهدان عینی گزارش داده اند که مرد مسلح سیاه پوشی را دیده اند که وارد مسجد شده و پس از آن صدای شلیک های مکرر از داخل مسجد بلند شده است. تروریست مهاجم قبل از رسیدن پلیس، فرار کرده است. حدود 200 نفر در داخل در مراسم نماز جمعه شرکت داشته اند.

اما عدم استفاده از واژه تروریستی در حادثه نیوزلند که به گفته نخست وزیر این کشور، این اتفاق سیاه‌ترین روز کشورش را رقم زد، از سوی این رسانه انگلیسی، با واکنش علی علیزاده همراه بود. BBC تیتر «تلفات قابل توجه در حمله به دو مسجد» را برای این حادثه انتخاب کرده بود.

علی علیزاده در واکنش به این گونه خبرسانی نوشت: وقتی تروریست مسلمان است رسانه‌های استعماری فیلسوفان تقلبی مثل مهدی خلجی را دعوت میکنند تا «رابطه هزار و چهارصدساله ساله اسلام وخشونت» را تحلیل کنند و ادعا کنند ترور و خشونت در ذات و جوهر اسلام است. اما وقتی تروریست مسیحی معتقد به برتری ‌نژادی سفیدان است مساله میشود بازی کامپیوتری.

‏حتما دلیل نابود کردن صد و پنجاه میلیون نفر ادم غیر سفیدپوست طی پنج قرن استعمارگری غرب سفیدپوست و مسیحی و حتما دلیل سه قرن برده‌داری در آمریکای پروتستان و حتما قدرت عجیب کوکلس کلانها در جامعه آمریکا (حدود پنج درصد جامعه آمریکا در قرن بیستم) و حتما دلیل نازیسم آلمانی و فاشیسم ایتالیایی و حتما دلیل جنگهای صلیبی جورج بوش در عراق و افغانستان هم بازیهای کامپیوتری و انگیزه شخصی بوده؟ ‏بیشرمها!

او در پست اینستاگرامی خود این فیلم را در کنار نوشته‌اش پخش کرد:

مطالب مرتبط
حمله به ۲ مسجد ۴۹ کشته بر جای گذاشت / علاقه قاتل مسلمانان مسجد نیوزیلند به ترامپ و قاتل نروژی
واکنش علی علیزاده و برخی کاربران فضای مجازای نسبت به حادثه تروریستی نیوزیلند و برخورد دوگانه BBC با این ماجرا



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.