حال عمومی علامه حسن‌زاده آملی مطلوب است | خبرهای فضای مجازی صحت ندارد

یکی از اعضای بیت علامه حسن‌زاده آملی با اشاره به اینکه برخی خبرهای فضای مجازی مبنی بر وخامت حال و بستری شدن معظم‌له صحت ندارد، گفت: وضعیت عمومی و حال علامه حسن‌زاده آملی مطلوب است.
سه‌شنبه، 13 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حال عمومی علامه حسن‌زاده آملی مطلوب است | خبرهای فضای مجازی صحت ندارد
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین روز به روز بیشتر بشر از آن بهره فراوان داشت و در مسیرهای مختلف برای رسیدن به اهداف خود از آن استفاده می‌کند.

در مقابل فواید بی‌شمار پیشرفت تکنولوژی و ایجاد فضای مجازی برخی معایب این محیط باعث رنجش خاطر افراد می‌شود.

یکی از معایب فضای مجازی و انتشار زودهنگام اخبار با هدف اطلاع‌رسانی و جذب مخاطب، شیوع برخی خبرهای بی‌اساس و کذب است که با انتشار آن زمان زیادی صرف می‌شود تا با منبع صحیح خبر واقعی انتشار یافته و فضای متشنج آرام شود.

متأسفانه طی روزهای اخیر خبرهای متعدد از بستری شدن و وخامت حال عمومی علامه ذوالفنون حضرت آیت‌الله حسن‌زاده آملی در فضای مجازی سطح کشور مخابره شده و این خبر به همراه خود نگرانی‌های فراوان را به همراه داشت.

اخباری بدون پایه که نه تنها در داخل کشور بلکه در عرصه بین‌المللی و جهانی بازتاب داشته و در مجموع بازنشر خبر سال گذشته حضرت علامه حسن‌زاده آملی در روزهای نخست نوروز را روایت دارد.

براساس پیگیری‌های فراوان خبرنگار خبرگزاری فارس، خبرهای منتشر شده مبنی بر بستری شدن آیت‌الله حسن‌زاده آملی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستا‌های آمل به تاریخ پنجم فروردین سال 1397 بازمی‌گردد و ربطی به روزهای نخست سال جدید ندارد.

یکی از اعضای بیت آیت‌الله حسن‌زاده آملی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: وضعیت جسمانی و حال عمومی معظم‌له مطلوب است و خبر بستری شدن و وخامت حال این عالم وارسته صحت ندارد.

وی افزود: این خبر که مربوط به سال گذشته است نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است و باعث انتشار وسیع در سطح فضای مجازی شد.

با پیگیری‌های لازم دریافتیم؛ حتی آیت‌الله حسن‌زاده آملی به هیچ یک از بیمارستان‌های شهرستان آمل و شهرهای همجوار مراجعه نکرده و بستری نشدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، علامه ذوالفنون آیت‌الله حسن حسن‌زاده آملی سال ۱۳۰۷ در روستای کوهستانی ایرا از بخش لاریجان آمل دیده به جهان گشود و این علامه دهر و عالم ذوالفنون فیلسوف بزرگ جهان اسلام بوده و در بسیاری از رشته‌های علمی همانند ادبیات، علوم غریبه، ریاضی، هیئت، نجوم، طب، فلسفه و هندسه تبحر خاص دارد.

از این عالم برجسته جهان اسلام اشعار حکیمانه فراوان به زبان‌های فارسی و طبری سراغ داریم هرچند علامه حسن‌زاده آملی علاوه بر زبان فارسی به زبان‌هایی همانند فرانسوی و عربی تسلط دارد.

ایشان روحانی مجتهد، عارف برجسته، اخترشناس و مدرس دروس حوزوی است.




 

مطالب مرتبط
باب‌ الحوائجی ارباب با نگاه خدا به ماه رجب گره خورده‌ است
رهبر معظم انقلاب: مال زیاد را هر طور می‌توانید از خودتان دور کنید /فیلم
لزوم تبیین جایگاه آیات الهی میان شیعیان در مسابقات بین‌المللی قرآن



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.