سازمان اوقاف مفتخر به پرچمداری برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه مسابقات بین المللی قرآن عرصه ای برای ارائه توانمدی های قرآنی نخبگان قرآنی جهان اسلام است گفت: سازمان اوقاف مفتخر است در نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم است.
پنجشنبه، 22 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سازمان اوقاف مفتخر به پرچمداری برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی است
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، حجت ‌الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در آیین افتتاحیه سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با خیرمقدم به تمامی متسابقین از کشورهای مسلمان جهان و میهمانان قرآنی که در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند اظهار داشت: این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم در بخش های بزرگسالان، دانش آموزی، بانوان، نابینایان و طلاب حوزه های علمیه برگزار می شود و آیین اختتامیه انشاء الله در محضر مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خاموشی در ادامه با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) پیرامون حفظ قرآن کریم گفت: شایسته است در این محفل گرانقدر هدیه ای معنوی به متسابقین عرضه کنم و آن روایتی از امام صادق (ع) است که می فرمایند: اگر جوان و انسان مومنی قرآن را قرائت قرآن کند، قرآن با گوشت و خون او آمیخته می شود.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف مفتخر است در نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار برگزاری مسابقات بین المللی قرآن کریم است افزود: این سازمان این افتخار را دارد که با کمک نهادها و سازمان های مختلف جلسات قرآنی و محافل قرآنی مختلفی را در سطح شهرها و نقاط مختلف کشور برپا کند.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اهمیت مسابقات قرانی افزود: در مسابقات و فعالیت های قرآنی در جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان افراد با یکدیگر سبقت می گیرند تا توانمندی خود در حوزه قرآنی را به نمایش بگذارند.

حجت الاسلام خاموشی با قدردانی از حضور گرم متسابقان خاطرنشان کرد: امیدواریم میزبانی خوبی را از متسابقین کشورهای اسلامی داشته باشیم.




 
مطالب مرتبط
سازمان اوقاف را خانه و پاتوق خیرین می‌کنیم / تشریح طرح «افق بقاع»
اصلی‌ترین جهت‌گیری ما باید اجرای نیت واقفین باشد/عنوان امور خیریه را از معطل بودن خارج می‌کنیم
آیت‌الله اعرافی: حوزه باید به سنت پیشین خود بازگردد/ آغاز به کار پژوهشکده وقف در حوزه


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.