جشنواره «قرآن و رسانه» به مناسبت سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن برگزار می شود

مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم گفت: امسال در راستای تکریم و بزرگداشت اصحاب رسانه از فعالان رسانه‌ای و رسانه‌های مؤثر در حوزه اطلاع‌رسانی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در قالب جشنواره ای تحت عنوان «قرآن و رسانه» تجلیل خواهد شد.
شنبه، 24 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جشنواره «قرآن و رسانه» به مناسبت سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن برگزار می شود
به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، علی شیرین، مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، در نشست خبری این مسابقات با اشاره به اینکه کارگروه اطلاع‌رسانی این دوره از ۱۰ اسفندماه سال گذشته با تولید مصاحبه با نخبگان دینی و قرآنی و نمایندگان مجلس با موضوع مسابقات بین‌المللی کار خود را آغاز کرده است، افزود: در راستای هماهنگی، پذیرش و ثبت‌نام از میان خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از اصحاب رسانه داخلی و خارجی با ارسال مدارک آمادگی خود را برای پوشش خبری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.
وی با اشاره به اهمیت و شأن اطلاع‌رسانی مسابقات بین‌المللی قرآن اظهار کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها نقش برجسته و مؤثری در اطلاع‌رسانی رویدادهای قرآنی و فرهنگسازی معارف و آموزه‌های قرآنی دارند. از این رو کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی در این دوره از مسابقات، آماده استقبال و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های اصحاب رسانه فعال در رسانه‌های داخلی و خارجی است.
مسئول کارگروه اطلاع‌رسانی سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن از ارزیابی عملکرد و تجلیل از خبرنگاران برتر و رسانه‌های فعال این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: براساس تصمیم کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی پس از پایان سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی، از خبرنگاران برتر و فعال این دوره از مسابقات که نقش برجسته و مؤثری در اطلاع‌رسانی و پوشش خبری و ارائه تحلیل و نگرش ژرف در مورد مسابقات قرآن داشته‌اند تقدیر و تجلیل خواهد شد.
شیرین بیان کرد: در این دوره از مسابقات از بهترین خبر، گزارش، گفت‌وگو، عکس، گزارش خبری و تصویری و بهترین حاشیه‌نگاری تجلیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین از پنج رسانه برتر در پنج حوزه صدا، سیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و فضای مجازی که نقش تأثیرگذار و پیشگامی در جریان اطلاع‌رسانی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم داشته و نگاهی جامع و همه‌جانبه به این مسابقات داشته‌اند تجلیل به‌ عمل خواهد آمد.
مسؤول کارگروه اطلاع‌رسانی سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن در پایان با تأکید بر اینکه این برنامه مقدمه‌ای برای برگزاری جشنواره قرآن و رسانه با مشارکت و همکاری دیگر دستگاه‌ها خواهد بود، گفت: ستاد خبری این دوره از مسابقات آماده همکاری با رسانه‌های داخلی و خارجی در تأمین و تولید محتوا خواهد بود.

مرتبط

تیزر دعوت به کمپین قرآنی «بخوان»

آیت الله مکارم شیرازی: قرآن کریم باید در همه نهادها حضور داشته باشد



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.