آیت‌الله صدیقی: مسابقات بین المللی قرآن شجره طبیه انقلاب اسلامی است | باید نقاط قوت را برجسته کرد

امام‌جمعه موقت تهران، حضور متسابقین برجسته بین‌المللی در سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن را میوه شجره طیبه انقلاب اسلامی دانست . و عنوان کردند لازم است نقاط قوت مسابقات برجسته شود
چهارشنبه، 28 فروردين 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیت‌الله صدیقی: مسابقات بین المللی قرآن شجره طبیه انقلاب اسلامی است | باید نقاط قوت را برجسته کرد

به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، رضا معممی مقدم با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش، ششمین دوره طرح «زائران حرم حسینی» از محل عواید موقوفات برگزارمی شود.

به گزارش ستاد خبری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن آیت‌الله کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به حضور متسابقین مطرح بین‌المللی در سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که از ۶۲ کشور حضور ممتازین قرآنی در ام القرای جهان اسلام را شاهد بوده ایم و این خود پدیده‌ای است از میوه‌های شیرین انقلاب اسلامی  حضرت امام و شجره طیبه ولایت.
امام‌جمعه تهران با اشاره به مشارکت متسابقین مسلمان از اقصی نقاط دنیا در سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اظهار کرد: بحمدالله، آنچه که در این دوره از مسابقات هم در حفظ و هم در قرائت مشهود و ملموس بود مشارکت و استقبال کم نظیر متسابقین بود و بحمدالله تجلیات چشمگیر و قابل‌تحسینی را در این مورد شاهد بودیم.
آیت‌الله صدیقی در خصوص ارتقای هر چه‌بهتر مسابقات قرآنی متذکر شد: ارزیابی در همه مسائل لازمه تکامل است و  در این دوره از مسابقات نیز باید نقاط قوت را برجسته کرد و درصورتی‌که چیزهای دیگری لازم باشد برای مراحل بعد آن را در نظر گرفت.


مرتبط

بسیاری از سران کشورهای عربی دنباله‌روی کفار شدند | حرکت عظیم مردمی در امداد به سیل‌زدگان از آموزه‌های قرآن و شهداست

گزارش تصویری دیدار شرکت کنندگان در سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با رهبر معظم انقلاب



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.