برانکو مرد روزهای سخت و حساس است

فرشاد پیوس در گفتگو با راسخون: خستگی باعث باخت پرسپولیس مقابل الاهلی شد/ بازی با سپاهان فینال زودرس است

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه شکست این تیم مقابل الاهلی عربستان به دلیل خستگی بازیکنان رقم خورد، گفت: بازی سرخپوشان با سپاهان فینال زودرس لیگ برتر است و اگر این بازی را ببریم قطعا قهرمان می شویم.
چهارشنبه، 4 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
فرشاد پیوس در گفتگو با راسخون: خستگی باعث باخت پرسپولیس مقابل الاهلی شد/ بازی با سپاهان فینال زودرس است
پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه شکست این تیم مقابل الاهلی عربستان به دلیل خستگی بازیکنان رقم خورد، گفت: بازی سرخپوشان با سپاهان فینال زودرس لیگ برتر است و اگر این بازی را ببریم قطعا قهرمان می شویم.
 
فرشاد پیوس در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از لحاظ فنی بازی واقعا در سطح بالایی نبود. پرسپولیسی ها طوری خسته بودند که انگار به پاهای آنها وزنه بسته اند. اصلا نمی توانستند بدوند و شاداب نبودند. سفر زمینی به اصفهان برای بازی با ذوب آهن و برگزاری آن بازی سنگین و بعد از آن بلافاصله سفر به تهران و سپس دوبی، باعث شده بود تا خستگی بازیکنان به وضوح در بازی دیده شود.
 
وی افزود: مشخص بود که تیم خوب ریکاوری نشده است. تیم افت بدنی داشت و فشار آب و هوایی هم روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود. خط دفاعی، هافبک ها و مهاجمین شرایط ایده آل را نداشتند به همین دلیل تیم سروشکل خوبی نداشت. بازیکنان پرسپولیس واقعا از لحاظ فردی عالی هستند و اگر آمادگی کامل را داشتند، تیمی جلودارشان نیست.
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: خستگی بازیکنان و عملکرد ضعیف خط هافبک باعث شده بود تا میانه ی میدان را در اختیار حریف بگذاریم. آنها راحت نبض بازی را می گرفتند و توپ را به کناره ها می بردند و از آنجا به راحتی ارسال می کردند. مدافعان کناری ما اصلا خوب نبودند. شیری در یکی دو صحنه خوب ظاهر شد اما محمد نادری مثل بازی های قبل نبود و افت شدیدی کرده بود. روی هم رفته هافبک های ما هم نتوانستند خوب خط حمله را تغذیه کنند.
 
فرشاد پیوس با اشاره به فرصت سوزی های علی علیپور گفت: یکی دو موقعیت پشت محوطه نصیب هافبک های ما شد و شوت زدیم ولی به نظرم باید بیش از این برای گلزنی تلاش می کردیم. علیپور روز خوبش نبود. خستگی و توان بدنی کم باعث شده بود نتواند مثل همیشه دوندگی داشته باشد. همه ی بازیکنان مشکل داشتند و روز خوبشان نبود. به نظرم برانکو باید زودتر تعویض می کرد تا تیم جان بگیرد. در شروع نیمه دوم باید تعویض می کردیم تا با توجه به شرجی بودن هوا، تیم راه می افتاد.
 
وی خاطرنشان کرد: فراموش نکنید که تیم الاهلی واقعا خوب بود. به نظرم بچه ها آنها را کمی دست کم گرفته بودند. چون بازی رفت پیروز شده بودند، فکر کردند که بازی برگشت را هم راحت می بریم. دوندگی بازیکنان الاهلی خیلی بیشتر از بازیکنان پرسپولیس بود. آنها استراحت کافی کرده بودند اما پرسپولیس تقویم فشرده ای داشت و روی بازیکنان تاثیر گذاشته بود.
 
پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: موقعیت های گل پرسپولیس بیشتر بود. نعمتی و سروش شوت های خوبی زدند اما به نظرم باید تیم بیشتر و بهتر از تک موقعیت ها استفاده کند. در بازی های سنگین و آسیایی تیم ها آنچنان به حریف موقعیت نمی دهند. وقتی تیمی فرصت های اینچنینی را گل نمی زند، به مشکل می خورد. به نظرم علی علیپور و نعمتی با بغل پای خوب می توانستند موقعیت های خود را گل بزنند. کم دقتی خط حمله ی ما هم باعث این نتیجه شد.
 
فرشاد پیوس در پاسخ به این سوال که دلیل بی انگیزگی علی علیپور و فرصت سوزی های این بازیکن را چه می داند؟ گفت: بیشترین دلیلش خستگی بود که کیفیت عملکرد بازیکنان پائین آمده بود. این بچه ها خود را ثابت کرده اند. علیپور در بازی های آسیایی هم برای تیم گل زده است و اصلا بی انگیزه نیست. این شرایط به خاطر خستگی بدنی بوجود آمده و قطعا با ریکاوری خوب برطرف می شود. شک نکنید که برانکو این قدر تجربه دارد تا تیم را از این شرایط خارج کند و راهی برای صعود از گروه بیابد.
 
وی با اشاره به بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان تاکید کرد: بازی با سپاهان فینال زودهنگام لیگ برتر است. این بازی را ببریم، قطعا قهرمانیم. مقابل تیم خوب سپاهان باید با امتیاز بیرون بیائیم. برانکو مرد روزهای سخت است و در بازی های حساس نشان داده که خوب امتیاز می گیرد. خیلی مهم است که شرایط ریکاوری تیم خوب باشد و تمرین شادابی قبل از بازی با سپاهان داشته باشند.
 
پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: سپاهان بیشتر روی ضربات ایستگاهی و اوت کار می کند. پرسپولیس باید روی توپ های بلند سپاهان کار کند و اجازه ندهد آنها از این حربه سود ببرند. سپاهان از لحاظ فیزیکی و دوندگی هم شرایط خوبی دارد. نباید از آنها غافل شویم. آنها یک هفته بیشتر از پرسپولیس استراحت کرده اند و برای این بازی آماده اند. پرسپولیس باید تمام توان خود را برای شکست سپاهان بگذارد تا بتواند برای سومین بار پیاپی جام را بگیرد.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما