از هر چهار معلم در انگلیس یک نفر حداقل هفته‌ای یک بار مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد

یک نظرسنجی در انگلیس نشان داده است تقریبا از هر چهار معلم انگلیسی، حداقل یک نفر در هفته مورد حمله فیزیکی دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
چهارشنبه، 4 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
از هر چهار معلم در انگلیس یک نفر حداقل هفته‌ای یک بار مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد
به گزارش راسخون به نقل از ایندیپندنت؛ مطالعه‌ای از سوی انجمن آموزش بریتانیا به نام «NASUWT» آشکار کرده است تقریبا سه نفر از 10 معلم (29 درصد) مورد ضرب و شتم، مشت و یا لگد دانش‌آموزان قرار می گیرند و تقریبا دو نفر از پنج معلم (39 درصد)  مورد تنه و هل دادن دانش‌آموزان قرار می‌گیرند.

بر اساس آمارها، اتفاق‌های دیگری از این دست که برای معلمان انگلیسی روی می‌دهد شامل مشاجره (7 درصد) و با سر زدن (3 درصد) است.

یکی از معلمان گفت که آنها توسط دانش‌آموزان «مورد هل دادن یا تنه زدن» قرار می‌گیردند و یا حتی بعد از چندین بار هل دادن و به زمین انداختن، دست‌هایشان پیچانده می‌شود و سرشان به رادیاتور کوبانده می‌شود.

یک بازیکن سابق راگبی گفت ما «در زمین بیشتر از مدرسه از خشونت‌های کلامی و فیزیکی امنیت داریم.»

یک معلم بازنشسته نیز گفت: «تقریبا سابقه چهل سال تدریس بر من آشکار کرده است که زوال رفتاری دانش‌آموزان همچنان ادامه دارد.»

یک معلم دیگر نیز گفت: «مدرسه من در چند سال اخیر به یک مکان وحشتناک تبدیل شده است. اغلب زمانی که از آنها می‌خواهم ساکت باشند و فکر می‌کنم آنها می‌خواهند به من حمله کنند یا هلم بدهند ویا ناسزا بگویند،  به راهرو پناه می‌برم.»

معلمی دیگر افزود: «ما شاهد افزایش تعداد جوانانی هستنیم که به کارکنان مدرسه حمله فیزیکی و یا کلامی می‌کنند.»

دبیر کل این انجمن گفت: «هیچ معلمی نباید با این احتمال به مدرسه برود که شاید مورد حمله فیزیکی و کلامی قرار خواهد گرفت؛ ولی آنچه روشن است این است که این اتفاق و ذهنیت برای بسیاری از معلمان شکل گرفته است و این به یک واقعیت روزانه بدل شده است. »

وی در ادامه گفت: «سیستم مدارس با یک سیستم فرسوده و با عدم استفاده از برخوردهای مناسب با چنین معضلاتی باعث شده است که معلمان در چنین خطری قرار بگیرند و در نهایت کار خود را رها کنند.»


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.