استرس آمریکایی‌ها بیشتر از مردم ونزوئلاست!

با توجه به نظرسنجی جدید گالوپ، بسیاری از آمریکایی‌ها استرس بیشتری نسبت به مردم ونزوئلا تحمل می‌کنند. با وجود اینکه آمریکا جزو ثروتمندترین و قدرمتندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود، ولی جامعه آمریکا دارای استرس بیشتری نسبت به دیگر جوامع هستند.
شنبه، 7 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
استرس آمریکایی‌ها بیشتر از مردم ونزوئلاست!
به گزارش راسخون به نقل از نیوزویک؛ گزارش گالوپ از وضعیت احساسات جهانی (که جمعیت سراسر جهان را از لحاظ آسایش روانی بررسی می‌کند)  نشان می‌دهد 55 درصد آمریکایی‌هایی که مورد مطالعه قرار گرفته‌اند سال گذشته گفته‌اند فشار استرسی فراوانی را در طی روز تحمل کرده‌اند. این بیشترین سطح آماری است که در آمریکا به ثبت رسیده است.

بر اساس این آمار به ترتیب، یونان با 59 درصد در رتبه اول، فیلیپین با 58 رصد در رتبه دوم و تانزانیا با 57 درصد در رتبه سوم قرار دارد.

مسئله جالب این جاست ونزوئلا که یک کشور درگیر بحران اقتصادی و سیاسی است با 52 درصد در جایگاه دوازدهم این نظرسنجی قرار گرفته است و وضع استرس مردم این کشور بهتر از مردم آمریکا است.

این گزارش هم‌چنین آشکار کرده است 45 درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند که بسیار نگرانند – ثبت یک رکورد جدید دیگر در آمریکا – و 22 درصد مردم آمریکا نیز گفته‌اند بسیار احساس خشم می‌کنند.

موضوع عجیب‌تر آنکه آمریکایی‌های بین سنین 15 تا 49 ساله بیشتر از دیگر گروه‌های سنی استرس، نگرانی و عصبانیت را تجربه می‌کنند.

در گزارش گالوپ آمده است: «عدم ارتباط میان اوضاع اقتصادی و افزایش احساسات منفی آمرکایی‌ها نشان می‌دهد که چگونه اطلاعات تولید ناخالص داخلی و دیگر اطلاعات شرایط سخت اقتصادی فقط قسمتی از ماجرا هستند.»

این گزارش همچنین می‌افزاید: «در واقع، سطح بالای احساسات منفی چند سال گذشته آمرکیایی‌ها بسیار بیشتر از سال‌های بحران و رکود اقتصادی است.»

در بخش دیگری از خبر نیوزویک آمده است، با توجه به گزارش اتحادیه ملی بیماری‌ها روانی تقریب یک نفر از پنج نفر در امریکا – 43.8 میلیون نفر – از بیماری روانی رنج می‌برند.

علاوه برا این آمار، از هر 25 نفر در آمریکا یک نفر – 9.8 میلیون نفر – هر ساله دچار بیماری روحی بسیار جدی مواجهه می‌شود.

فشارهای بسیاری بر روی آمریکایی‌ها وجود دارد؛ از جمله هزینه‌های مراقبت‌های بهداشت و سلامت، بدهی‌های سنگین دانشجویان، درآمدها و نابرابری‌های نژادی و جنسیتی.

در گزارشی در سال 2018 توسط مرکز بهداشت روانی آمریکا منتشر شد، نشان داد 9.6 میلیون آمریکایی گفته‌اند افکار خودکشی را تجربه کرده‌اند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.