آیین رونمایی از ضریح جدید مطهر امامزادگان کاشان برگزار شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: آیین رونمایی از ضریح جدید حرم مطهر امامزادگان حسن بن موسی(ع)، امامزاده عبدالهادی و رضیه سلطان(ع) میرنشانه کاشان برگزار شد
يکشنبه، 8 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیین رونمایی از ضریح جدید مطهر امامزادگان کاشان برگزار شد
 به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: آیین رونمایی از ضریح مطهر امامزادگان حسن بن موسی(ع)، امامزاده عبدالهادی و رضیه سلطان(ع) میرنشانه کاشان روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان فرماندار کاشان، آیت الله نمازی امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان کاشان و جمعی از عاشقان اهل بیت علیه السلام برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این ضریح مطهر و مطلی به همت اعضای هیئت امناء امامزاده و توسط هنرمندان اصفهانی طی مدت شش ماه ساخته و نصب شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه اضافه کرد: ساخت و نصب این ضریح مطهر حدود دو میلیارد ریال هزینه در بر داشته است که توسط خیرین و عاشقان اهل بیت علیه السلام تامین شده است.
حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی آستان مقدس امامزادگان  حسن بن موسی عبدالهادی و رضیه سلطان(س) در شهر کاشان در خیابان محتشم و در محله میرنشانه واقع شده است.

 

مرتبط
کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی خیرین به بقاع متبرکه کاشان


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.