خطر جنگ نظامی یا اغتشاش داخلی

تحلیلی از اتفاقات اخیر

جنگ نخواهد شد چون آمریکا توان مقابله با ایران را ندارد.چون جبهه مقاومت پایگاه‌های آمریکا را در منطقه برای همیشه از صفحه روزگار محو می‌‌کنند.اسیر شایعات و جنگ روانی رسانه های معاند داخلی و خارجی نشوید و فریب لیبرالها و نفوذی ها را نخورید.
يکشنبه، 22 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: طاهره خوش خواهش
موارد بیشتر برای شما
تحلیلی از اتفاقات اخیر
طی چند روز گذشته اتفاقاتی رخ داده که لازم است تحلیل کوتاهی خدمت عزیزان عرضه کنیم:

همانطور که در اخبار شنیده و دیده‌اید، سه چهار خبر قابل توجه این روزها در خبرگزاری‌ها مخابره شد:

1-ورود ناو جنگی اتمی آبراهام لینکن به خلیج فارس

2-سفر آقای ظریف به روسیه

3-سفر مخفیانه پمپئو به عراق

4-خارج نشدن ایران از برجام و دادن مهلت به اروپا توسط حسن روحانی

در دید اول این اخبار هیچ ربطی به هم ندارند، ولیکن با یک تحلیل ساده می‌توان فهمید در پشت سر این حرکات چه اتفاقی در حال وقوع است...

عوامل نفوذ وقتی می‌خواهند کاری را انجام دهند، اتاق فکرشان یک نکته انحرافی ایجاد می‌کنند تا افکار عمومی را منحرف کرده و مهندسی نمایند.

به یک‌باره یک آهنگ که در ترند دانلودهای مجازی، رده هفتم هشتم دارد در بعضی مدارس پخش و رقص و پایکوبی انجام می‌گیرد! و به یک‌باره همه این‌ها وارد فضای مجازی شده و پخش می‌شود! در ورای پخش آهنگ ساسی مانکن و رقص در مدارس، باز به یک‌باره سردیس جمشید مشایخی و نامگذاری کوچه به نام او و پخش ربنای شجریان بولد می‌شود! در پس این قضیه، شایعه خبری جامعه را نگران می‌کند، بنزین گران و سهمیه‌بندی می‌شود. وقتی افکار جامعه منحرف شد، در زیر پوست این اتفاقات، به ناگاه دلار و طلا و یورو گران می‌شود. پمپئو به منطقه می‌آید تا با عراق در مورد معافیت تجاری با ایران صحبت کند. از طرفی بازار صادرات ایران به عراق را می‌خواهند ببندد.بعد ازین شایعه نزدیکی جنگ توسط دولت بولد می‌شود! از طرفی بعضی از دوستان و اساتید هم تحلیل می‌کنند که عربستان در حال آماده شدن برای جنگ با ایران است! ورود ناو جنگی آمریکا به خلیج فارس هم مزید بر علت می‌شود.

این پالس به مردم داده می‌شود که اگر ما به پای میز مذاکره نرویم، گرانی‌ها بیشتر خواهد شد و در پس آن جنگ خواهیم داشت. تمام این‌ها فقط برای یک چیز است: مذاکره‌ی موشکی و قطع دست ایران از منطقه، بالاخص سوریه و یمن.

وقتی رییس جمهور اعلام می‌کند که در برجام می‌ماند، این یعنی جامعه بداند ما می‌خواهیم مذاکره کنیم ولی دستی پشت این ماجراست که نمی‌گذارد این مذاکرات به سرانجام برسد. و آن دست، دست رهبری است که اجازه‌ی مذاکره‌ی موشکی را نمی‌دهد!

هدف این‌ها دو چیز است: 1-تخریب ولایت فقیه. 2-فشار بر روی معیشت مردم جهت اغتشاشات خیابانی

با این روندی که درحال ادامه است، فشار بر روی معیشت مردم بیشتر خواهد شد تا میوه‌ی آن را در کف خیابان بچینند.

از طرفی وزیر امور خارجه راهی روسیه می‌شود که البته امیدواریم در مورد سوریه امتیاز نداده باشد، در غیر این‌صورت باید منتظر اتفاقات بزرگی در سوریه باشیم.

در مورد بحث جنگ نیز همانطور که می‌دانید، پرتاب یک موشک به سمت ایران یعنی آتش گرفتن دنیا و جنگ جهانی بسیار بزرگی که خیلی از کشورها را کاملا نابود خواهد کرد. با زدن ایران، نخستین جایی که با خاک یکسان خواهد شد تل‌آویو و حیفاست. بعد از آن ریاض و جده و تاسیسات نفتی آرمکو عربستان و سپس امارات و ناو جنگی آمریکا.

برای همه‌ی این‌ها تمهیداتی اندیشیده شده، فلذا سیستم امنیتی و نظامیِ صهیونیزم و آمریکا شدیدا از تقابل نظامی با ایران پرهیز می‌کنند و تمام این بازی‌ها برای ایجاد ترس بر روی مردم ماست تا با فشار به نظام، ما را پای میز مذاکره موشکی بکشانند.

دشمن به‌قدری احمق است که نمی‌داند ما به اندازه‌ی کافی موشک‌هایی داریم که حتی اگر مجبور شویم کل موشک‌هایمان را تقدیم این‌ها بکنیم باز در بعضی نقاط آنقدر موشک هست که حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان کنیم. وقتی هفتصد موشک از غزه شلیک می‌شود، این یعنی پارت بعدی موشک‌های نقطه‌زن در راه است و نیاز بود که انبارها خالی شود تا موشک نقطه‌زن برسد که رسید. عربستان هم برود یک فکری به حال خود بکند که قرار است به یک‌باره آتش بگیرد. و اما می‌ماند نفوذی‌ها که برای آن‌ها هم برنامه داریم ولیکن منتظریم تا میوه‌اش برسد.

بدانید که این نفوذی‌ها از میوه‌ی این درخت شوم اغتشاشات خیابانی نخواهند خورد. این دیگر گلابی نخواهد بود و برایشان زقوم خواهیم کرد. مردم! حواستان جمع باشد که تمام این حرکات، برنامه‌ریزی شده است. حواستان‌، پرت ساسی و مشایخی و رقص و شجریان و بنزین نشود! این‌ها باید بخاطر بی‌تدبیری ‌شان در تامین معیشت مردم، پاسخگو باشند. عمارهای سید علی باید با حداکثر توان، مردم را روشن کنند.

نگران نباشید! جنگی در کار نخواهد بود. مقام معظم رهبری فرمودند که جنگ نخواهد شد، پس نمی‌شود. شک نکنید. در روایات هم نداریم که قبل از ظهور در ایران جنگی رخ بدهد(ان شاالله). مواجهه ما با نفوذ و نفوذی‌ها در داخل خواهد بود و ان‌شاالله به زودی ریشه این‌ها را برخواهیم کند. و به فرموده‌ی مقام معظم رهبری ان‌شاالله به زودی دولت اسلامی تشکیل خواهد شد.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.