برانکو با مشکلات ساخت و خم به ابرو نیاورد

سعید عزیزیان در گفتگو با راسخون: پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی است/برای پوشش ضعف ها، داوران را مقصر می دانند

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه سرخپوشان شایسته ترین تیم برای قهرمانی هستند، گفت: متاسفانه برخی ها برای پوشش دادن ضعف های خود، داوران و زمین و آسمان را مقصر می دانند تا با این کار افکار عمومی را منحرف کنند.
دوشنبه، 23 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
سعید عزیزیان در گفتگو با راسخون: پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی است/برای پوشش ضعف ها، داوران را مقصر می دانند
پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه سرخپوشان شایسته ترین تیم برای قهرمانی هستند، گفت: متاسفانه برخی ها برای پوشش دادن ضعف های خود، داوران و زمین و آسمان را مقصر می دانند تا با این کار افکار عمومی را منحرف کنند.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به نتایج بدست آمده هفته بیست و نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی های حساسی بود. این دو هفته ی پایانی سرنوشت کل فصل تیم ها رقم می خورد. یکسری تیم ها برای قهرمانی، کسب سهمیه و ماندن در لیگ برتر تلاش می کنند و طبیعی است که این دو هفته استرس و اشتباهات هم بیشتر از قبل باشد. دیدید که ماشین سازی مقابل پرسپولیس هوشمندانه بازی کرد و به گل رسید و بعد از آن هم خیلی خوب کار دفاعی و ضدحمله انجام می داد.
 
وی افزود: پرسپولیس بعد از دریافت گل، خیلی بالا بازی کرد و فشار آورد تا بتواند هم گل مساوی را بزند و هم به برتری برسدو این حملات بی محابای پرسپولیس ممکن بود کار دست تیم بدهد چون بعضی صحنه ها یک مدافع بود و بعضی وقت ها هیچ کس در دفاع نبود. این بازی ریسکی بود تا به گل برسند. بازی اگر 2 بر صفر می شد، کار تمام می شد. حملات این تیم با بی دقتی مهاجمان و البته روز خوب گلر ماشین سازی بی اثر شد تا اینکه روی یک ضربه پنالتی خدا را شکر بازی مساوی شد و کار به هفته ی آخر کشیده شد.
 
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: در آن سمت هم سپاهان روز سختی مقابل پدیده داشت. تیم گل محمدی واقعا منسجم و یکدست است و دیدید که اگر پیام نیازمند نبود واقعا سپاهان شکست سنگینی متحمل می شد. نیازمند در پیکان شاگردم بوده و در آینده مطمئن باشید گلر شماره یک تیم ملی می شود. پتانسیل بالایی دارد و او توانست سپاهان را امیدوار نگه دارد. در تیم ملی امید که بودیم به امیرحسین پیروانی گفتم، پیام نیازمند را دعوت کن. او به تمرین آمد ولی امیرحسین پیروانی او را نخواست.
 
سعید عزیزیان درباره افت پرسپولیس گفت: این سومین سال است که پرسولیس برای قهرمانی می جنگند. بازیهای فشرده ای داشته اند. این تیم از لحاظ روحی و بدنی هم خسته است. بازی های لیگ، آسیا و حذفی فرصت استراحتی برای این تیم نگذاشته است. برنامه ریزی لیگ ما طوری نبوده که تیم های ایرانی بتوانند در آسیا خوب ظاهر شوند. دیدید که هم پرسپولیس و هم استقلال اوت شدند. این فشردگی خستگی می آورد. در پرسپولیس مهاجم کم داریم و به همین دلیل به علیپور استراحت نمی دهند. بیرانوند هم از بس در تیم ملی و پرسپولیس بازی کرده بود، خستگی داشت اما برانکو یکی دو بازی به او استراحت داد و این گلر توانست کمی نفس بگیرد. علیپور هم خستگی زیاد دارد و فشار بازی ها هم زیاد است. او با این حجم از بازی فرسوده شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: کار سختی در جم داریم. پارس جنوبی جم تیم خیلی خوبی دارد و باید پرسپولیسی ها مواظب باشند اول گل نخورند. در این بازی باید پرسپولیس مثل گذشته بازی کند و بعد به دنبال گل زدن باشد. بازی با ماشین سازی خیلی فشار روی تیم بود و همین باعث شد تا بازیکنان استرس داشته باشند. همه ی بازیکنان مقابل پرسپولیس انگیزه دارند چون این بازی برای آنها ویترین است و پخش مستقیم دارد. این مسائل انگیزه می دهد و دیدید ماشین سازی 90 دقیقه دوید. مهاجری تیم خوبی جمع و جور کرده. او کارش را به خوبی انجام داده و مربی بی ادعایی هم هست. کاری به حاشیه ندارد و بازی خوبی هم ارائه دادند. به نظرم روز آخر باید پرسپولیس با خونسردی کارش را انجام دهد و برای پیروز شدن به آب و آتش نزند چون اگر گل بخورند کار خیلی سخت می شود.
 
پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: این قهرمانی به نظرم برای پرسپولیسی ها از دو قهرمانی قبلی شیرین تر می تواند باشد چون امسال هم رقیبان سرسختی را در پیش داشت و هم نیم فصل اول بدون گرفتن بازیکن توانست نتایج خوبی بگیرد. در نیم فصل دوم هم با اضافه شدن بازیکنان جدید، کمی ریتم تیم به هم خورد و مشکلات زیاد بود. برانکو اما در این شرایط خم به ابرو نیاورد و کارش را به نحو احسن انجام داد. هفته ی آخر بازی های خیلی جذاب و خوبی می توانیم شاهد باشیم. سپاهان می تواند استقلال اهواز را ببرد و 3 امتیاز را می گیرد. پرسپولیس باید امتیاز بگیرد و این کار سخت است.
 
سعید عزیزیان گفت: انشالله حق به حقدار برسد. این تیم بدون گرفتن بازیکن در نیم فصل اول خیلی زحمت کشید و با کنار زدن مدعیان پرمهره و قدر، توانست بازهم خود را در جمع مدعیان نگه دارد. شایسته ترین تیم برای قهرمانی لیگ هجدهم، پرسپولیس است. هفته ها صدرنشین بوده است و پائین نیامده است. حیف است این تیم قهرمان نشود. امیدوارم هفته سی ام هم به خوبی هفته بیست و نهم برگزار شود و پرسپولیس بتواند برای سومین بار پیاپی جام را بگیرد.
 
وی در خصوص اعتراض استقلالی ها به داوران و مقصر قلمداد کردن همه به جز خودشان در ناکامی این تیم، تاکید کرد: متاسفانه تیم هایی که نتیجه نمی گیرند، تقصیر را به گردن وزیر و وکیل و زمین و آسمان می اندازند. اگر اشتباه داوری بوده، به نفع و ضرر همه ی تیم ها بوده است. اگر به اشتباهات داوری باشد که پرسپولیس بیشترین لطمه را دیده است. این اشتباهات نبود، باید 5 هفته قبل از اتمام لیگ، پرسپولیس جشن قهرمانی می گرفت. این حرف ها در دنیای حرفه ای خریداری ندارد و فقط برای منحرف کردن افکار عمومی زده می شود تا ضعف های خودشان را بپوشانند.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.