ابوالفضلی 2 ثانیه آخر اخراجم کرد

نادر دست نشان در گفتگو با راسخون: محرومیتم باعث شد به نساجی ببازیم/استقلال را می بریم تا سپیدرود خشک نشود

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه شکست مقابل نساجی مازندران را مرهون محبت ابوالفضلی هستیم که با اخراجم باعث شد مقابل این تیم کنار خط نباشم، گفت: مقابل استقلال در بازی آخر لیگ محکوم به برد هستیم تا نمیریم و سپیدرود خشک نشود.
سه‌شنبه، 24 ارديبهشت 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
نادر دست نشان در گفتگو با راسخون: محرومیتم باعث شد به نساجی ببازیم/استقلال را می بریم تا سپیدرود خشک نشود
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه شکست مقابل نساجی مازندران را مرهون محبت ابوالفضلی هستیم که با اخراجم باعث شد مقابل این تیم کنار خط نباشم، گفت: مقابل استقلال در بازی آخر لیگ محکوم به برد هستیم تا نمیریم و سپیدرود خشک نشود.
 
نادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به شکست سنگین خانگی سپیدرود رشت در دربی شمال اظهار داشت: بچه های ما بی تجربگی کردند و اسیر ضد حمله های نساجی شدند. موقعیت های زیادی داشتیم ولی متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم. استرس گل نزدن باعث شد، ضدحمله بخوریم و حریف برتری عددی ایجاد می کرد. در حضور این همه هوادار که عاشقانه تیم را حمایت می کردند، متاسفانه روحیه برگشت بعد از حمله را نداشتیم. ما خیلی حمله کردیم و موقعیت داشتیم. دروازه بان و مدافعان نساجی جانانه اجازه ندادند به گل برسیم. حملات زیاد، نظم دفاعی تیم را از بین برد. نساجی خوب دفاع کرد و خوب ضد حمله زد. این عملکرد حریف نتیجه ی آرامش جدولی ای بود که داشتند و عدم آرامشی که تیم ما به خاطر شرایط جدولی و تحت فشار بودن بابت سقوط داشت.
 
وی افزود: من انتظار این شکست را نداشتیم و اصلا فکر نمی کردم چنین شرایطی در مقابل نساجی برای ما پیش بیاید. این شکست را مرهون محبت "ابوالفضلی" داور خط بازی هفته قبل ما با نفت مسجد سلیمانیم! ممنون ابوالفضلی و بیژن حیدری هستیم که با قضاوت خوبشان در هفته ی قبل باعث شدند تا تیم ما دچار این نتیجه ی بد شود! این آقایان با اخراج من در بازی قبل باعث شدند در مقابل نساجی کنار خط نباشم. این محرومیتم باعث شد تا اعتماد به نفس بازیکنان کم شود. آنها خیلی به من و مسائلی که کنار زمین به بچه ها کمک می کردم، عادت کرده بودند. عامل اصلی هم ابوالفضلی بود که در کمال بی انصافی و ترس و عدم شهامتی که در بازی با نفت مسجد سلیمان از خود بروز داد، باعث شد 2 ثانیه ی پایانی بازی اخراج شوم.
 
سرمربی سپیدرود رشت ادامه داد: در مورد داور خطی که به خودش اجازه می دهد از فاصله ی 60 متری، از این طرف زمین پنالتی واضح ما را با بی سیم بگوید، پشت خط بوده است و دوبار هم تکرار کند، چه می شود گفت؟ ابوالفضلی پیش ما، مردم رشت و سپیدرودی ها که شرمنده شده، امیدوارم پیش خدا شرمنده نباشد. فعلا تفریحش را بکند و مسافرت های خارجی خود را برود. داوری های آسیایی خود را بکند و لذت ببرد از اینکه در فوتبال است ولی مطمئن باشید که سپیدرودی ها و مردم رشت از قضاوت ضعیف او آسیب دیده اند. شنیدم بیژن حیدری 4 جلسه محروم شده است. پس ابوالفضلی چی؟ چرا تمام پرچم ها و کارهای اشتباهی که کرده او را محروم نکرده اند؟ به حیدری گفتم مگر چکار کردم مرا اخراج کردی؟ گفت، نمی دانم، ابوالفضلی گفته اخراجت کنم.
 
نادر دست نشان گفت: مقابل نفت مسجد سلیمان این قدر خطاهای بی مورد گرفتند که برخلاف میل باطنی تیم را به عقب راندند. اگر داور اجازه می داد ما بازی مستقیم با نفت مسجد سلیمان را برنده شویم، 2 امتیاز پیش می افتادیم و طبیعتا مقابل نساجی سبک، تاکتیک و شرایط بازی شکل دیگه ای انجام می شد. ابوالفضلی نمی دانم به چه دلیلی مرا اخراج کرد؟ زبان قاصر است از عملکرد افتضاح ابوالفضلی که زحمات تیم را با قضاوت بدش هدر داد. تبریک می گویم به تیم خوب نساجی. البته داوری مقابل این تیم هم مشکل داشت. در 3 صحنه بازیکنان نساجی جلوی حملات ما را با تکل های بد و از پشت گرفتند ولی کارت نداد. در نیمه ی اول احمد عبدالله زاده در عرض زمین حرکت می کرد که محمدرضا مهدوی خطای ساده ای کرد. داور سریع به او کارت داد تا این بازیکن باتجربه را در بازی آخر مقابل استقلال نداشته باشیم.
 
وی ادامه داد: اخطارهایی که آقای سیدعلی به بازیکنان ما مقابل نساجی داد باعث شد تا بازیکنان محتاط تر بازی کنند. قبل از گل دوم نساجی، یک صحنه ی مشکوک در محوطه ی جریمه حریف اتفاق افتاد. نمی دانم پنالتی بود یا نه اما اگر بود، بازی مساوی می شد. داور آن صحنه را پنالتی تشخیص نداد و توپ برگشتی را حریف به گل دوم تبدیل کرد. بعد از گل دوم نساجی، تیم ما گل زد و اختلاف را به حداقل رساند اما داور خطا روی حامد لک را گرفت. بازیکنانم می گفتند که روی گلر خطایی انجام ندادند و گل درست بوده است.
 
سرمربی سپیدرود رشت در خصوص بازی با استقلال در هفته ی آخر لیگ برتر، تصریح کرد: فوتبال است و هزار چرخش توپ. با امید زنده هستیم و تلاش خود را می کنیم که این مشکل روحی بازیکنان را درست کنیم و آماده شویم برای بازی با استقلال. امیدواریم هم خودمان بتوانیم با تیم جوان خود آماده ی این بازی حساس شویم و هم اینکه این مسائل داوری روی سرنوشت بازی تاثیر نداشته باشد. ما مقابل استقلال مهدویرا به خاطر کارت نابه حقی که گرفت، نداریم. او می توانست با تجربه ی خود در این بازی حساس و سرنوشت ساز به سپیدرود خیلی کمک کند.  
 
نادر دست نشان گفت: من مربی سپیدرود هستم و با هرتیمی که بازی داشته باشم، با امید می روم. اگر قرار باشد، مقابل استقلال ناامیدانه کنار خط بایستم، اصلا در این بازی شرکت نکنیم بهتر است. استقلال تیم بزرگ و پرمهره ای است. همه ی ابزار و امکانات را دارد. ما ناامید نیستیم. تمرین می کنیم و آماده ی این جدال سخت می شویم. ما می آییم برای بازی خوب تا انشالله ببریم تا نمیریم. ما باید استقلال را شکست دهیم تا سپیدرود خشک نشود. در فوتبال هزاران اتفاق می افتد. امیدوارم همه ی بدبیاری های سپیدرود در این بازی تمام شود. استقلال هم دیگر نمی تواند قهرمان شود و دنبال کسب سهمیه است. ما محکوم به برد هستیم و دیگر هیچ شانس و جای جبرانی غیر از این بازی نداریم.
 
سید مجتبی سیدی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.