حجت الاسلام دکتر خاموشی:

حوزه‌های سرمایه‌گذاری وقف در قم شناسایی و احیاء شود | سرمایه گذاری در حوزه وقف موجب راکد نماندن ظرفیت عظیم موقوفات خواهد شد

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اجرای سیاست‌های جدید این سازمان گفت لازم است حوزه های سرمایه گذاری وقف در قم شناسایی شوند.
شنبه، 18 خرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حوزه‌های سرمایه‌گذاری وقف در قم شناسایی و احیاء شود | سرمایه گذاری در حوزه وقف موجب راکد نماندن ظرفیت عظیم موقوفات خواهد شد
به گزارش پایگاه فرهنگی اطلاع رسانی راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی در بازدید و نشست با مدیران و معاونان اوقاف استان قم بر ضرورت اجرای سیاست‌های جدید این سازمان در راستای سرمایه‌گذاری در حوزه وقف واحیاء موقوفات در استان قم تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم تغییر نگرش نسبت به موقوفات افزود: رقبات بسیاری در قم و سایر استان ها وجود دارند که می‌توان با سرمایه‌گذاری درست و مشارکت بخش خصوصی زمینه‌های افزایش درآمد آنها را فراهم کرد که این امر به نوبه خود موجب حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی در جامعه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف افزود :لازم است از موقوفات در حوزه‌های جدید تولید انرژی، کشاورزی، دامپروری و فناوری‌های نوین بهره گرفت.

دکتر خاموشی ادامه داد:
سرمایه گذاری در حوزه وقف موجب راکد نماندن ظرفیت عظیم موقوفات خواهد شد و نیز راهکاری برای ورود به عرصه‌های جدید خدمت خدمت‌رسانی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به شمار می‌رود.

خاموشی عنوان کرد:
لازم است برنامه جامعی برای شناسایی دقیق ظرفیت‌های سرمایه گذاری وقف در استان قم تدوین و اجرایی شود.
 

مرتبط

سرمایه‌گذاری در حوزه وقف یکی از سیاست های جدید سازمان اوقاف است
ترویج دین به شیوه‌های مدرن نیاز دارد | ضرورت پرهیز از نگاه سنتی به وقف



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.