الکامپ بیست و پنجم افتتاح شد

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با شعار "آینده بهتر" و "ایران هوشمند" پنج‌شنبه 27 تیر ماه 1398 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
پنجشنبه، 27 تير 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
الکامپ بیست و پنجم افتتاح شد
«بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ» بزرگ‌ترین نمایشگاه فناورانه کشور صبح روز پنج‌شنبه با حضور وزیران ارتباطات ایران،‌ روسیه، جمهوری آذربایجان، ترکیه با شعار «آینده بهتر» در نمایشگاه بین‌المللی تهران گشایش یافت.
نمایشگاه الکامپ بیست و پنجمین دوره خود را در حالی آغاز کرد که مانند گذشته ذی‌نفعان مختلف حوزه فناوری را گرد هم آورده است.

این نمایشگاه که با شعار «آینده بهتر» آغاز به کار کرده است دارای بخش‌هایی مانند
الکام استارز، الکام تایکز، الکام ترندز و الکام گیمز را در خود جای داده و بخشی نیز منحصر به توان‌یاب‌ها دارد.

برای مهمانان خارجی و داخلی بخشی به عنوان سفرهای الکامپی (الکامپ تور) طراحی شده تا علاقمندان بتوانند با ثبت‌نام در این تورها، از نمایشگاه به شکل ویژه بازدید کنند.

با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری برای تجار و سرمایه‌گذاران خارجی که قصد بازدید یا حضور در نمایشگاه را دارند تسهیلاتی در نظر گرفته شده تا حضورشان در کشور بدون مشکل انجام شود.

نمایشگاه الکامپ ۲۷ تا ۳۰ تیر در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است و در انتهای این نمایشگاه به
کارآفرین برتر، توانیاب برتر، برترین شرکتی که در حوزه مسئولیت اجتماعی فعالیت کرده، بهترین غرفه و… جوایزی تعلق خواهد گرفت.

 
الکامپ بیست و پنجم افتتاح شد

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد. در  نمایشگاه الکامپ شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی تلاش می‌کنند تا آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار، شبکه و ارتباطات  به علاقمندان عرضه کنند.
سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزارکننده دوره بیست و پنجم الکامپ با حمایت سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مشارکت و حمایت نهادها، انجمن ها و تشکل ها نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا دوره بیست و پنجم الکامپ با کیفیت و نظم متفاوت برگزار گردد. انتظار می‌رود نمایشگاه الکامپ 98  که در روزهای 27 تیر تا 31 تیرماه برگزار می‌شود، نقش موثری در تعاملات بین شرکت‌های ایرانی و خارجی ایفا نماید.

 
الکامپ بیست و پنجم افتتاح شد

انقلاب بزرگ دیجیتالی و فضای مجازی
حسن روحانی عصر چهارشنبه در نشست ایران هوشمند و مراسم گشایش بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، اظهارداشت: هر چند که ممکن است عده‌ای بخواهند به نفع شخصی و یا جمعی از این فضا سوء استفاده کنند، اما هیچگاه نمی‌شود یک حرکت بزرگ و جهانی را بخاطر عده‌ای سوء استفاده کننده تعطیل کرد.
دیدن ویدئو سخنان رییس جمهور
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.