تابلو هنری فاخر استاد نجابتی و روح الامین در موضوع غدیر

رونمایی از پوستر غدیر 98 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر

رونمایی از پوستر غدیر ویژه خدیر خم 1398 اثر فاخر هنری و مشترک استاد نجابتی و استاد روح الامین به همت بنیاد بین المللی غدیر، سازمان اوقاف و امورخیریه، آستان قدس رضوی و راسخون این اثر به میزان حق بودن امیر المومنین از نگاه پیامبر گرامی اسلام و حدیث شریف "علی مع الحق و الحق مع علی" به روایت شیعه و سنی و مفهوم عدالت مورد مطالبه جامعه جهانی می پردازد.
شنبه، 26 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمد رضا فرزین
موارد بیشتر برای شما
رونمایی از پوستر غدیر 98 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر


به گزارش روابط عمومی راسخون، رونمایی از پوستر غدیر ویژه خدیر خم 1398 اثر فاخر هنری و مشترک استاد نجابتی و استاد روح الامین به همت بنیاد بین المللی غدیر، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه، مرکز آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و سایت راسخون این اثر به میزان حق بودن امیرالمومنین از نگاه پیامبر گرامی اسلام و حدیث شریف "علی مع الحق و الحق مع علی" به روایت شیعه و سنی و مفهوم عدالت مورد انتظار جامعه جهانی می پردازد.


پوسترغدیر 98 با هدف تامین نیاز فرهنگی و تصویری جامعه در موضوع «عید بزرگ غدیر» و تولید آثار فاخر در این موضوع غدیر که به تعبیر مقام معظم رهبری دام ظله العالی« کار در مورد غدیر، کاری بزرگ و پر جاذبه است» با همکاری 3 استاد برجسته طراحی و تصویرسازی کشور پوستر غدیر تولید و چاپ شده است.


پوستر غدیر 98 با طراحی استاد مسعود نجابتی، تصویرسازی؛ استاد حسن روح الامین و خوشنویسی؛ استاد احمد خوانساری با نگاه فضای کنونی جامعه که نیازمند دادخواهی اجتماعی تولید شده است. این اثر هنری به مفاهیم بلند عدالت با نماد مجسم ذوالفقار نماد عدالت مورد انتظار جامعه جهانی و میزان حق، محور بودن ولایت پیرو حدیث نبوی "علی مع الحق و الحق مع علی حیثما دار" و نیاز به تببین ولایت  با فضای محو انتزاعی از حدیث "امام علی در آسمانها مشهورتر از زمین است" و جمله طلایی امام خامنه ای دام ظله العالی" ببینید علی کجاست و انگشت اشاره او به کدام سو است" می پردازد.


مراسم رونمایی از پوستر غدیر 98 یکشنبه 27 مرداد ماه طبق برنامه ی بنیاد بین المللی غدیر در سالن اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور دکتر سید عباس صالحی؛ وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضرت آیت الله صدیقی؛ دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و...در هفتمین جشن ایثار انجام خواهد شد.


گفتنی است موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی راسخون؛ دارای پیشینه تصویرسازی محتوا دینی در فضای مجازی، مجتمع فرهنگی آموزشی سازمان اوقاف و امورخیریه؛ دارای سابقه تولید مجموعه های نمایشگاهی ویژه امامزادگان کشور، مرکز آفریشن های هنری آستان قدس رضوی؛ پیشگام در تولید آثار فرهنگی و هنری و بنیاد بین المللی غدیر؛ کانون رسمی برنامه های بزرگداشت غدیر می باشند که در انتشار این اثر هنری همکاری داشته اند.
 



مرتبط

گزارش تصویری از رونمایی پوستر غدیر 98 با حضور وزیر فرهنگ و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر

مجموعه نمایشگاهی، روزهای شاد آسمانی ویژه بزرگداشت غدیر 98 منتشر شد

عناوین روزشمار دهه امامت و ولایت 98 اعلام شد

پوستر غدیر 98

رونمایی از پوستر غدیر 98 با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.