آغاز نام نویسی در سومین آزمون استخدام بخش خصوصی

دبیر مجمع هماهنگی بخش خصوصی از آغاز ثبت نام سومین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی خبر داد و گفت: ثبت نام متقاضیان از امروز آغاز شده و تا 31 شهریور امسال ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند از طریق سایت آزمون به نشانی inre.ir و نیز دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام خود را انجام دهند.
يکشنبه، 27 مرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آغاز نام نویسی در سومین آزمون استخدام بخش خصوصی
به گزارش راسخون به نقل از آخرین خبر؛ محمدحسین قمری "دبیر این همایش"، در جمع مدیران بیش از 1000 شرکت معتبر بخش خصوصی گفت: آزمون سوم فرصتی ایده‌آل برای عرضه مهارت‌ها و شایستگی‌ها از سوی داوطلبان به شرکت‌های معتبر فعال در بخش خصوصی کشور است.

سال گذشته در آزمون استخدام بخش خصوصی بیش از 8000 معرفی موفق نیروی انسانی به شرکت‌ها انجام شد و پیش‌بینی می‌شود در آزمون امسال حدود 10000 فرصت شغلی از سوی 1750 شرکت معتبر دانش‌بنیان، تجاری، صنعتی و فناور کشور به داوطلبان اختصاص یابد .

دبیر آزمون استخدام بخش خصوصی درباره ویژگی‌های آزمون جدید استخدامی بخش خصوصی اظهار کرد: متقاضیان ثبت نام می‌توانند بدون محدودیت سطح مدرک و رشته تحصیلی از میان 8 دسته و 203 عنوان شغلی، عناوین شغلی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

تاکید بر نقش مهم شایستگی‌های شغلی به عنوان یکی از مفاهیم مدرن منابع انسانی، سنجش مهارت‌ها و تخصص‌های افراد و انجام انواع آزمون‌های شخصیت‌شناسی مدرن و روز دنیا از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آزمون استخدام بخش خصوصی است.

گفتنی است فرایند ثبت‌نام اینترنتی سومین آزمون استخدام بخش خصوصی از امروز شنبه 26 مرداد آغاز و تا 31شهریور سال جاری ادامه خواهد داشت.

داوطلبان شرکت در آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت www.inre.ir یا دفاتر پیشخوان دولت، برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.