پاسخ آذری‌جهرمی به توییت ترامپ: «من و ناهید همین الان، صبح بخیر آقای ترامپ»

آذری جهرمی با انتشار تصویری از خود در کنار ماهواره ناهید، پاسخ ادعای دیشب دونالد ترامپ را داد. همچنین صبح امروز شنبه خبرنگاران از آخرین وضعیت ماهواره ناهید در پژوهشگاه فضایی ایران بازدید کردند.
شنبه، 9 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پاسخ آذری‌جهرمی به توییت ترامپ: «من و ناهید همین الان، صبح بخیر آقای ترامپ»
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، توییت شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و ادعای کذب او درباره انفجار مهیب در پایگاه فضای ایران، از سوی محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بی‌پاسخ نماند. 

آذری جهرمی با انتشار تصویری از خود در کنار ماهواره ناهید خطاب به ترامپ  در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«من و ناهید همین الان، صبح بخیر آقای ترامپ»
پاسخ آذری‌جهرمی به توییت ترامپ: «من و ناهید همین الان، صبح بخیر آقای ترامپ»


شب گذشته  رئیس جمهور آمریکا توئیت معناداری را در صفحه شخصی خود منتشر کرد. او در این پست ادعا کرد که انفجار مهیبی در پایگاه فضای ایران رخ داده است.
ترامپ در توییتر خود نوشت:

«آمریکا در حادثه فاجعه بار آماده‌سازی نهایی برای پرتاب سفیر در سایت سمنان در ایران دخالت نداشت. برای ایران بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و آرزوی موفقیت برای تعیین دلیل انفجار در سایت اول را دارم.»
پاسخ آذری‌جهرمی به توییت ترامپ: «من و ناهید همین الان، صبح بخیر آقای ترامپ»

«آذری جهرمی» در بازدید خبرنگاران از ماهواره ناهید

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه خبرنگاران از آخرین وضعیت ماهواره ناهید در پژوهشگاه فضایی ایران بازدید کردند.

این بازدید به دنبال انتشار اخباری در خصوص پرتاب ناموفق ماهواره ناهید از سوی رسانه های خارجی انجام شد. در این بازدید وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فضایی ایران حضور داشتند.

محمد جواد آذری جهرمی در جمع خبرنگاران گفت: ماهواره ناهید اینجاست و هنوز برای پرتاب تحویل وزارت دفاع نشده است.

وی افزود: اگر آقای ترامپ می گوید در انفجار این ماهواره از پایگاه فضایی سمنان نقشی نداشته اما بداند پس از تجاوز به حریم سرزمین ایران، نیروهای مسلح ما پهپاد آنها را سرنگون کردند.

آذری جهرمی تصریح کرد: اگر تصویر باکیفیت دارند با انتشار تصویر لحظه اصابت پهپاد با راکت ایرانی، کروکی نقطه دقیق اصابت را به افکار عمومی جهان بگویند.

وزیر ارتباطات در مورد اخبار انفجار سکوی پرتاب این ماهواره گفت: جزئیات این اتفاق باید از سوی وزارت دفاع اعلام شود اما آنچه می دانیم این است که ماهواره ناهید همچنان در حال آماده سازی در پژوهشگاه فضایی ایران است.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.