هادی چوپان، ستاره پرورش اندام ایران در آمریکا کولاک کرد / سومی مسترالمپیا

رقابت‌های معتبر و حرفه‌ای مسترالمپیا برگزار شد و هادی چوپان بین سه نفر برتر رقابت‌ها قرار گرفت که اتفاق بی‌نظیری به حساب می‌آید.
يکشنبه، 24 شهريور 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هادی چوپان، ستاره پرورش اندام ایران در آمریکا کولاک کرد / سومی مسترالمپیا
به گزارش راسخون به نقل از "ورزش سه" و به نقل از خبرآنلاین، هادی چوپان ستاره پرورش اندام ایران که به آمریکا رفته و در مسابقات مسترالمپیا حاضر شده، در مرحله پیش داوری همه را حیرت زده کرد. او در این مرحله موفق شد در بین 4 نفر اول قرار بگیرد؛ اتفاقی که تا به حال در تاریخ پرورش اندام ایران رخ نداده است. تنها ورزشکار ایرانی که توانسته بود به مسترالمپیا برود و رقابت کند، بیت الله عباسپور بود که در نهایت در رده هفدهم قرار گرفت.
 
چوپان اما با حضور در بین 4 نفر برتر نشان داد که یک پدیده در تاریخ پرورش اندام ایران است. فینال رقابت‌ها فردا صبح برگزار می‌شود و خیلی ها حتی می‌گویند او شانس قهرمانی دارد. هادی چوپان به گرگ ایرانی معروف است. 
 

گرگ ایرانی نفر سوم مسترالمپیا شد

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهترین بدنساز ایران امروز توانست به افتخاری بزرگ دست پیدا کند. هادی چوپان که بعد از سه سال ویزا گرفت و راهی مسابقات مستر المپیا شد، توانست عنوان سومی را از آن خود کند. این رقابت‌ها بالاترین و معتبرترین رقابت‌های پرورش اندام جهان جهان به حساب می‌آید. البته پیش از اعلام نظر نهایی داوران، با آرای مردم چوپان به عنوان نفر اول مسترالمپیا انتخاب شد.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.