مسابقه بزرگ عکاسی «یاوران حسین»

پرتال فرهنگی راسخون وابسته به معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه مسابقه بزرگ عکاسی «یاوران حسین» با موضوع حضور در مراسم پیاده روی اربعین را در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار می‌کند.
دوشنبه، 15 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مسابقه بزرگ عکاسی «یاوران حسین»
پرتال فرهنگی راسخون وابسته به معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه مسابقه بزرگ عکاسی «یاوران حسین» با موضوع حضور در مراسم پیاده روی اربعین را در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار می‌کند.


موضوعات:

- عکس‌های خانوادگی از شور و عشق حسینی
- عکس از همبستگی زائران ایرانی و عراقی
- عکس از پذیرایی و میزبانی مردم عراق
- عکس از صحنه‌های ماندگار مانند کودکان و یا بیماران
- عکس‌های خبری
- عکس از حضور چهره‌های سرشناس
- عکس از ملیت‌ها و مذاهب دیگر شرکت‌کننده در پیاده روی اربعین

 

شرایط شرکت در مسابقه:

1. شرکت برای تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی در این مسابقه آزاد است و محدودیت سنی ندارد.

۲. شرکت در مسابقه از طریق هشتگ گذاری در اینستاگرام انجام خواهد شد. کاربرانی که تصاویر زیبای اربعینی خود را در صفحه اینستاگرام خود معرفی می‌کنند باید هشتک #مسابقه_راسخون_اربعین98 را در کامنت درج کنند. (به املای صحیح هشتک دقت کنید)

۳. هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ عکس ارسال کند. در صورتی که تعداد عکس‌ها بیش از یک عدد هست ترجیحاً در یک پست بارگذاری شود.

4. تصاویر باید از کیفیت بالا و مناسب برخوردار باشد.

5. عکس‌های اصلی که برنده شده و کاندید بارگذاری در صفحه راسخون هستند باید در سایز اصلی و با فرمت JPG و با حجم کمتر از 8 مگابایت و بیشتر از 500 کیلوبایت باشند. تصاویر دوربین حرفه‌ای باید در سایز اصلی در فرمت JPG و به صورت فایل ZIP ارسال شود. (بعد از برنده شدن، از ادمین‌های صفحه درخواست ارسال عکس با کیفیت اصلی می‌شود)

6. در صورتی که تصویری برنده شود ولی عکس اصلی فاقد شروط کیفی فوق باشد، از شرکت در مسابقات حذف خواهد شد. پس در کیفیت تصاویر دقت بیشتری کنید.

۵. پس از داوری، عکس‌های منتخب از مالکین آنها اخذ شده و در صفحه راسخون با معرفی صفحه اینستاگرامی مالکین تصاویر، بارگزاری خواهد شد.

۷. در هرکدام از بخش‌های مسابقه، هرگونه تغییر و دستکاری که بر جنبه‌های استنادی عکس خدشه وارد کند، پذیرفته نیست. تصاویر باید بدون هرگونه امضا، لوگو، استیکر، واترمارک، تاریخ قاب باشند. امکان تغییرات فقط در حد اصلاح رنگ، نور و برش عکس می‌باشد.

۸. ارسال عکس توسط شرکت‌کنندگان به‌منزله اعلام مالکیت عکس برای پرتال فرهنگی راسخون است. در صورت اثبات عدم صحت عکس و یا کپی بودن اثر، شرکت‌کننده مورد نظر از مسابقه حذف‌ شده و تبعات آن به عهده راسخون نخواهد بود.

9. ارسال عکس‌ها توسط شرکت‌کنندگان به‌منزله قبول مقررات فوق الذکر است.


جوایز مسابقه:

به 5 نفر اول مسابقه جوایز نقدی اهدا خواهد شد.
 

مهلت ارسال آثار:

15 مهر تا 7 آبان 1398
 

تاریخ داوری و اعلام اسامی برندگان:

یکشنبه 12 آبان 1398
مسابقه بزرگ عکاسی «یاوران حسین»


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.