جام جهانی والیبال 2019/

شکست باورنکردنی ایران مقابل چکمه پوشان/شاگردان کولاکوویچ مقابل ایتالیا کامبک خوردند!

تیم ملی والیبال ایران در حالی که 2 ست نخست موفق شده بود ایتالیا را شکست دهد، در نهایت 3 بر 2 بازی را به حریف واگذار کرد.
دوشنبه، 22 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
شکست باورنکردنی ایران مقابل چکمه پوشان/شاگردان کولاکوویچ مقابل ایتالیا کامبک خوردند!
 
تیم ملی والیبال ایران در حالی که 2 ست نخست موفق شده بود ایتالیا را شکست دهد، در نهایت 3 بر 2 بازی را به حریف واگذار کرد.
 
به گزارش خبرنگار ورزشی راسخون، تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در دهمین دیدار خود در جام جهانی 2019 ژاپن به مصاف ایتالیا رفتند و در حالی مقابل چکمه پوشان 3 بر 2 نتیجه را واگذار کردند که توانسته بودند در 2 ست نخست این حریف را شکست دهند.

کولاکوویچ مقابل ایتالیا با ترکیب اولیه سعید معروف، میلاد عبادی پور، علی شفیعی، امیر غفور، پوریا فیاضی، علی اصغر مجرد و محمدرضا موذن(لیبرو) بازی را شروع کرد.
 
ست اول: ایران 27 – ایتالیا 25
ست با امتیازگیری ایتالیا شروع شد و این تیم خیلی زود از ضعف بازیکنان ایران که دریافت های عقب زمین بود، به خوبی سود برد و پیش افتاد. روند تیم حریف بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار داده بود و اختلاف امتیازی باعث شده بود تا روحیه بلندقامتان ایران پائین بیاید. اما بعد از وقت استراحت فنی دوم بود که تیم ما به بازی برگشت و توانست بر شرایط بد مسلط شود و خود را بیابد. روند مثبت ایران در امتیازهای پایانی باعث شد تا بازی را با حریف نامدار خود در امتیاز 24 برابر کند. سرمربی حریف از برد تیم خود مطمئن بود. با اینکه ایتالیا با گرفتن امتیاز 25 از ایران پیش افتاد اما این بلندقامتان کشورمان بودند که با گرفتن 3 امتیاز پیاپی، ست نخست را 27 بر 25 از آن خود کردند.

ست دوم: ایران 29 – ایتالیا 27
بعد از اینکه ایران توانست در اواخر ست اول بازی کار را در دست بگیرد و برنده شود، ست دوم نیز با عملکرد خوب ما آغاز شد و در امتیازهای اول شاگردان کولاکوویچ با قدرت پیش رفتند و 3 امتیاز جلو افتادند. ایتالیا هرچند توانست در امتیاز 5 با ایران برابر شود اما در وقت استراحت فنی اول ایران 8 بر 6 به برتری رسید. در ادامه دو تیم پا به پا و نزدیک پیش رفتند اما ایتالیا اختلاف 2 امتیازی را به حداقل رساند و با باخت 16 بر 15 به وقت استراحت فنی دوم رفت. بعد از این وقفه ایران تا امتیاز 19 بازهم پیش بود اما ایتالیا توانست با عملکرد خوب بازیکنانش در عقب زمین بازی را به تساوی بکشاند و 3 امتیاز نیز پیش بیافتد. ثبت نتیجه 22 بر 19 باعث شد تا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند. این وقفه باعث شد تا ایران اختلاف را به حداقل برساند و 2 امتیاز متوالی بگیرد. این بار سرمربی ایتالیا درخواست وقت استراحت داد تا برتری یک امتیازی خود را حفظ کند. این وقفه به کارش نیامد چرا که ایران با ضربه ی فیاضی کار را به تساوی کشاند. دو تیم تا امتیاز 27 پا به پا پیش رفتند اما ایران با گرفتن 2 امتیاز متوالی ست دوم را نیز 29 بر 27 برنده شد تا در مجموع 2 بر صفر پیش بیافتد.

شکست باورنکردنی ایران مقابل چکمه پوشان/شاگردان کولاکوویچ مقابل ایتالیا کامبک خوردند!
ست سوم: ایران 28 - ایتالیا 30
ایران ست سوم را هم خوب شروع کرد. گرچه ایتالیا تا امتیاز 4 بازی نزدیکی را با ما داشت اما در وقت استراحت فنی اول ایران با اختلاف 2 امتیازی، 8 بر 6 به برتری رسید. بعد از این وقفه بازهم عملکرد مثبت ایران اختلاف را زیاد کرد و ثبت نتیجه 10 بر 6 سرمربی حریف را مجبور به درخواست وقت استراحت کرد. این وقفه هم به کار حریف نیامد و ایران 2 امتیاز پیاپی دیگر گرفت. ایتالیا بعد از آن 2 امتیاز گرفت و نتیجه ی 13 بر 8 بار دیگر سرمربی حریف را به گرفتن وقت استراحت فنی مجبور کرد. بعد از این وقفه 2 خطای تور از سوی معروف و عبادی پور باعث شد تا ایتالیا اختلاف را کاهش دهد. وقت استراحت فنی دوم با اختلاف 5 امتیاز و 16 بر 11 به سود ایران رقم خورد. بعد از این وقفه ایران رفته رفته برتری خود را از دست داد و ایتالیا موفق شد در امتیاز 21 با ما برابر شود. ایران بار دیگر توانست اختلاف را به عدد 2 برساند. بعد از اینکه ایتالیا بازی را در امتیاز 23 به تساوی کشاند، این بار کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کرد. این وقفه باعث شد تا ایران با گرفتن امتیاز 24 پیش بیافتد. شاگردان کولاکوویچ 2 بار می توانستند توسط غفور و فیاضی به امتیاز پایانی برسند و ایتالیا را 3 بر صفر شکست دهیم اما با بی دقتی توپ خود را از دست دادند تا بازی در امتیاز 28 به تساوی کشیده شود. در نهایت ایتالیا موفق شد 30 بر 28 اولین ست را از ایران بگیرد و بازی در مجموع 2 بر یک شود.
 
ست چهارم: ایران 17 - ایتالیا 25
ایران ست چهارم را خیلی خوب آغاز کرد و 2 امتیاز متوالی گرفت. در ادامه اما ایتالیا با گرفتن 3 امتیاز پی در پی پیش افتاد. حریف که بر بازی مسلط شده بود خیلی زود توانست در وقت استراحت فنی اول 8 بر 6 برتری خود را ثبت کند. بعد از این وقفه بازهم روند خوب ایتالیا ادامه پیدا کرد تا بعد از نتیجه 12 بر 8 کولاکوویچ مجبور شود، درخواست وقت استراحت کند. این وقفه اما کاری از پیش نبرد و حریف 2 امتیاز دیگر گرفت. این اختلاف امتیازی حفظ شد و وقت استراحت فنی دوم با برتری 16 بر 10 ایتالیا رقم خورد. بعد از این وقفه بازهم ایتالیا از اشتباه بازیکنان ما امتیاز گرفت و اختلاف به 7 امتیاز رسید. بالاخره ایران در امتیاز 20، اختلاف را به 5 کاهش داد و امتیاز پانزدهم را گرفت تا سرمربی حریف درخواست وقت استراحت کند. این وقفه به کار حریف آمد و ایتالیا با افزایش اختلاف توانست این ست را 25 بر 17 پیروز شود و بازی را در مجموع 2 بر 2 به تساوی بکشاند.
شکست باورنکردنی ایران مقابل چکمه پوشان/شاگردان کولاکوویچ مقابل ایتالیا کامبک خوردند!
ست پنجم: ایران 13 - ایتالیا 15
دو تیم در این ست تا امتیاز 2 با مساوی پیش رفتند اما ایتالیا بازهم موفق شد 6 بر 4 پیش بیافتد. ایران در امتیاز 6 کار را به تساوی کشاند. روند خوب بازیکنان ما باعث شد تا با ثبت نتیجه 8 بر 7، زمین ها عوض شود. ایتالیا توانست امتیاز مساوی را بگیرد و دو تیم تا امتیاز دهم نزدیک و نفس گیرپیش رفتند. ایتالیا با امتیاز سرویس پیش افتاد تا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کند. ایران توانست در امتیاز 13 با حریف برابر شود. کسب امتیاز چهاردهم توسط حریف باعث شد تا برای ایجاد وقفه بار دیگر کادر فنی ایران درخواست وقت استراحت دهد. ستاره ی ایتالیا اما بعد از این وقفه با سرویسی فوق العاده امتیاز آخر را برای حریف گرفت تا در میان ناباوری و در حالی که ایران 2 ست نخست را برنده شده بود، در نهایت 3 بر 2 بازنده شود.
 
بلندقامتان ایران فردا در آخرین دیدار خود به مصاف لهستان تیم دوم این رقابت ها می روند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.