از عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در نماز جمعه قم تقدیر شد

کارگردان و بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در حاشیه نماز جمعه این هفته قم تقدیر شدند.
يکشنبه، 26 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
از عوامل فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در نماز جمعه قم تقدیر شد
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری فارس، کارگردان و بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در حاشیه نماز جمعه این هفته قم با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و آیت‌الله علیرضا اعرافی امام جمعه این هفته قم تقدیر شدند.

آیت‌الله سعیدی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و بیان تبریک به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: از اینکه در جلسه‌ای با حضور هنرپیشگان جوان و ارزشی هستم، بسیار خوشبختم و تقدیر از شما عزیزان، خدمتگزاران و عوامل سازنده را در چنین روزی به تیمن و تبرک می‌گیریم تا ان‌شاءالله گامی برای گام‌های بعدی در این مسیر باشد.

نماینده‌ ولی فقیه در قم با اشاره به این نکته که این فیلم در راستای گام دوم انقلاب قدم برداشته، از سازندگان و عوامل فیلم خواست گام‌های بعدی را برداشته و تاکید کرد: ان‌شاءالله گام‌های بعدی را محکم‌تر برداشته و باعث خشنودی حضرت ولی‌عصر، امام زمان(ع) قرار بگیرید، چراکه ما هر کاری می‌کنیم و هر سکه‌ای که می‌زنیم باید بنام حضرت ولی‌عصر باشد.

در ادامه آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت رسول(ص) و فرزندشان حضرت امام‌صادق(ع) از حضور در این جلسه ابراز خشنودی کرده و بیان داشت: ایفای نقش این تعداد نوجوان با این نشاط و شادابی در فیلم منطقه پرواز ممنوع باعث خوشبختی است.

امام جمعه قم با اشاره به این مسئله که محتوای فیلم گام دومی‌ است ابراز داشت: ما باید هنر را در مسیر گام دوم و توسط جوانان بکاربگیریم و راه شما مسیری خیلی روشن و نورانی است، به خصوص که در این فیلم شما نگاهی چند ملیتی دارید و ان‌شاءالله تلاش کنید و در کارهای بعدی، تنوع ملیتی را بالا ببرید.
 
در انتهای جلسه امیر داسارگر، علی زکریایی، زین‌العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان و بازیگران نوجوان فیلم شامل متین‌پاکزاد، متین کرمانی و علیرضااکبری لوح تقدیر خود دریافت کردند.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.