موتو جستجوگر ایرانی «پارسی جو» موفق در اولین روز بکارگیری شبکه ملی اطلاعات

در اولین روز بکارگیری شبکه ملی اطلاعات و قطع جستجوگر های خارجی موتور جستجوگر ایرانی «پارسی جو» موفق در آمد و امتحان خوبی از خود نشان داد، در رتبه های بعدی موتورهای «یوز» و «علم نت» قرار دارند
يکشنبه، 26 آبان 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمد رضا فرزین
موارد بیشتر برای شما
موتو جستجوگر ایرانی «پارسی جو» موفق در اولین روز بکارگیری شبکه ملی اطلاعات

به گزارش راسخون با توجه به تصمیم شورای امنیت ملی نسبت به قطع اینترنت خارجی، فرصت مناسبی برای تست شبکه ملی اطلاعات و و زیر بار رفتن موتور جستجوگر ایرانی ایجاد شد که موتو جستجو «پارسی جو» نسبت به دیگر موتورهای جستجو موفق از کار در آمد.

ابوالقاسم خداوردیلو کارشناس فضای مجازی در گفت و گو با راسخون عنوان کرد: با زیر بار رفتن شبکه ملی اطلاعات و به تبع موتور جستجوهای ایرانی، مردم انتخاب خود را از بین چند موتور جستجو خواهند کرد. اما چیزی که مهم است این سرویس ها اعتبارشان به حضور کاربر است و از دیشب تا الان «پارسی جو» سرویس دهی نسبتا خوبی داشته است.

وی با اشاره به توانمندی های شرکت های ایرانی در حوزه های مختلف فضای مجازی از قبیل اپ استور ها، وی او دی ها، نرم افزارهای تلفن همراه حوزه پرداخت های مالی و بانکی، تاکسی های اینترنتی اظهار داشتند که در حوزه جستجوهای دیجیتال سرویس های پارسی جو، پارسیک، یوز، علم نت و .... در حال توسعه و تکمیل هستند تا خدمات بهتری به کاربران ارائه دهند. استفاده مردم از خدمات دیجیتال بومی بهترین حمایت از این شرکت های دانش بنیان است.

خداوردیلو افزود الان بهترین زمان برای توجه به شعار
#ایرانی_استفاده_کنیم است.

گفتنی است آدرس دسترسی به
جستجوگر های ایرانی به شرح زیر است.

- پارسی جو

http://parsijoo.ir

پارسیک

https://parseek.ir 

 -  یوز

https://yooz.ir

 - علم نت

https://elmnet.ir
 

موتو جستجوگر ایرانی «پارسی جو» موفق در اولین روز بکارگیری شبکه ملی اطلاعات



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما