پرسپولیس به ترابی وابسته نیست

پنجعلی در گفتگو با راسخون: نیم فصل اول برای پرسپولیس پایان خوشی داشت/رفتار بدی با کالدرون نکرده اند

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه هم برد این تیم و هم شکست سپاهان در پایان نیم فصل اول شیرین بود و پایان خوشی برای سرخپوشان داشت، گفت: کالدرون مربی حرفه ای است اما رفتار بدی با اونشده است.
سه‌شنبه، 10 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: سیدمجتبی سیدی
موارد بیشتر برای شما
پنجعلی در گفتگو با راسخون: نیم فصل اول برای پرسپولیس پایان خوشی داشت/رفتار بدی با کالدرون نکرده اند
محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی راسخون، با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول اظهار داشت: شروع خوبی در لیگ نوزدهم نداشتیم اما رفته رفته شرایط بهتر شد و تیم به هماهنگی رسید. وقتی شناخت کالدرون از شرایط فوتبال ایران و همچنین از بازیکنان بیشتر شد، دیدید که بازی به بازی بهتر نتیجه گرفتیم. خدا را شکر پرسپولیس به روزهای خوب خود برگشت و بعد از کسب 6، 7 برد پیاپی پایان خوشی را در نیم فصل اول رقم زد. این نشان می دهد که وقتی اجازه دهیم مربی افکارش را پیاده کند، نتیجه هم حاصل می شود.
 
وی افزود: لیگ نوزدهم با اینکه پرفراز و نشیب بود اما در مجموع اگر ریز شویم، تفاوت چندانی با سال های قبل نداشت. مدعیان همان تیم های قبلی بودند و تیم جدیدی نتوانست خود را به عنوان مدعی مطرح کند. اکثر باشگاه ها با مشکلات مالی دست به گریبان هستند. جابه جایی مربیان زیاد است. اکثر بازیکنان و مربیان از وضعیت مالی گله دارند و این شرایط تقریبا هرساله در لیگ ما وجود دارد. فوتبال ما زیر ساخت درست و حسابی ندارد. وقتی هم اساس کار دست نباشد، این طور مشکلات همیشه است.
 
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اولین شکست سپاهان تصریح کرد: بازی را دیدم و لذت بردم. واقعا تیم نفت آبادان فوتبال قشنگی به نمایش گذاشت. بعد از مدت ها برزیلی بازی کردند. خیلی پرقدرت و شناور بازی می کنند. همین الان با همه ی مشکلات مالی و امکاناتی که دارند، جزو مدعیان هستند. اگر مشکلات مالی نداشتند، واقعا با فوتبالی که بازی می کنند، الان وضعشان در جدول خیلی بهتر از رده چهارمی بود. این طور پیش بروند، خطرناک هستند. امسال فقط از پرسپولیس و استقلال باختند. دیگر مدعیان مثل سپاهان، تراکتور و شهر خودرو را شکست داده اند. واقعا از بازی آنها کیف کردم. آخر نیم فصل شیرین بود. هم برد پرسپولیس و هم شکست سپاهان. نساجی واقعا خیلی خوب بازی کرد و تیم ما با وجود ده نفره شدن، با تمام توان جنگید و 3 امتیاز حساس را گرفت.
 
محمد پنجعلی با اشاره به برخی حواشی پرسپولیس گفت: یک تیم نمی تواند همه ی بازی ها را برنده شود. دیدید که بعد از چند هفته ی ابتدایی، تیم شکل گرفت. چالش آنچنانی ای تیم نداشته و ندارد. بازیکنان همه حرفه ای رفتار کردند. چه نیمکت نشینان و چه کسانی که در زمین بودند. در یک تیم به هرحال برخی برخوردها و رفتارها طبیعی است و نباید خرده گرفت.
 
وی ادامه داد: کالدرون نشان داده که مربی حرفه ای است. کارش را بلد است و باید با او حرفه ای رفتار کرد. نمی دانم منظورش از رفتار بد و بی احترامی چه بوده است. رفتار بدی با او نکرده اند. شاید به زعم او بعضی برخوردها خوب نبوده است. نمی شود قضاوت کرد. خدا را شکر این قدر تیم و کیفیت تیمی خوب شده است، که این مسائل انشالله به زودی حل شود و تیم راه خودش را برود. اینها مسائلی است که درون خانواده اتفاق افتاده و به زودی حل می شود.
 
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه آیا قبول دارد این تیم به مهدی ترابی وابسته است؟ افزود: درست است که مهدی بازیکن بزرگی است و در برخی بازی ها درخشش داشته است. اما این طور نیست که بگوئیم تیم به او وابسته است. همه ی بچه ها زحمت کشیده اند و کار تیمی باعث شده این نتایج رقم بخورد. خیلی از بازی ها هم بوده که ترابی خوب نبوده است.
 
محمد پنجعلی گفت: پرسپولیس نیاز به تقویت دارد. هم کالدرون و هم مدیریت باشگاه دنبال جذب بازیکن هستند تا انشالله تیم برای ادامه ی مسابقات تقویت شود. هم لیگ قهرمانان آسیا در پیش است و هم نیم فصل دوم بازی ها سنگین تر و فشرده تر می شود. تیم نیاز به نیمکت قوی دارد. تیم به بازیکن خارجی و هم داخلی خوب نیاز دارد. تیم ها در آسیا حرفه ای هستند و کار واقعا سخت است. از الان باید به فکر بود تا انشالله با تدارک خوب وارد بازی شویم.
 
وی در پایان با اشاره به وضعیت داوری لیگ نوزدهم افزود: داوری ها هم امسال طوری بوده که صدای همه در آمده است. همیشه این طور بوده است. در مجموع شرایط خوب بود. پرسپولیس بیشتر از همه ی تیم ها متضرر شده است و صدای آنها هم در نمی آید. بقیه ی تیم ها سروصدا می کنند. سوت های بدی علیه ما زده شده است. اما هیچ اعتراضی نکردیم. بچه های ما حرفه ای عمل کرده اند و انشالله از این به بعد داوری ها هم بهتر شود تا تیمی از این ناحیه آسیب نبیند.   


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.