یورو 2020| تکلیف گروه چهارم مسابقات با صعود انگلیس و کرواسی مشخص شد

رقابت‌های فوتبال یورو۲۰۲۰ سه‌شنبه شب با انجام دو مسابقه از گروه D دنبال شد و در پایان تیم‌های انگلیس و کرواسی موفق شدند با برتری مقابل حریفان خود به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم این گروه به مرحله بعد صعود کنند.
چهارشنبه، 2 تير 1400
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ناهید اسدی
موارد بیشتر برای شما
یورو 2020| تکلیف گروه چهارم مسابقات با صعود انگلیس و کرواسی مشخص شد
به گزارش راسخون؛ رقابت‌های فوتبال یورو۲۰۲۰ سه‌شنبه شب با انجام دو مسابقه از گروه D دنبال شد و در پایان تیم‌های انگلیس و کرواسی موفق شدند با برتری مقابل حریفان خود به ترتیب به عنوان تیم‌های اول و دوم این گروه به مرحله بعد صعود کنند.
 

جمهوری چک صفر- انگلیس یک / صدرنشینی تقدیم انگلیس شد

 
یورو 2021| تکلیف گروه چهارم مسابقات با صعود انگلیس و کرواسی مشخص شد

در چارچوب رقابت‌های هفته سوم گروه D یورو ۲۰۲۰ شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های جمهوری چک و انگلیس در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر انگلیس به پایان رسید.

گروه D- هفته سوم
دیدار تیم‌های جمهوری چک و انگلیس
ورزشگاه: ومبلی (لندن، انلگیس)

گل‌: رحیم استرلینگ (دقیقه ۱۲) برای انگلیس

جمهوری چک: واچیلیک، بوریل، کالاس، چلوستکا، سوفال، هولس، سوچک، یانکتو، داریدا، ماسوپوست، شیک؛ سرمربی: یاروسلاو شیلهاوی

انگلیس: پیکفورد، واکر، شاو، رایس، استونز، مگوایر، گریلیش، کین، استرلینگ، فیلیپس، ساکا؛ سرمربی: گرت ساوتگیت

داور: آرتور دیاس (پرتغال)
 

شرح بازی

مصاف دو تیم ۴ امتیازی گروه D در حالی در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شد که تساوی در این دیدار حکم به صعود جمهوری چک به عنوان تیم نخست می‌داد اما انگلیس که صدرنشینی را می‌خواست بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود با گل دقیقه ۱۲ استرلینگ پیش افتاد.

در سوی دیگر جمهوری چک در ادامه بازی نتوانست آنچنان روی دروازه انگلیس خطرساز ظاهر شود تا بازی با همان یک گل به نفع انگلیس به پایان برسد. جمهوری چک اما با همین باخت حداقلی برابر انگلیس به عنوان تیم سوم گروه صعود خود را مسجل کرد زیرا دو تیم سوم گروه‌های B و C سه امتیازی هستند و با توجه به اینکه ۴ تیم سوم برتر گروه‌های ۶ گانه به دور بعد صعود می‌کنند، از همین حالا با توجه به اینکه جمهوری چک با ۴ امتیاز سوم شده و از دو تیم سوم گروه‌های دیگر امتیازات بیشتری جمع آوری کرده است، به عنوان یکی از تیم‌های برتر سوم خود را در مرحله یک هشتم نهایی می‌بیند.
 

شرح گل‌

۱-۰ (دقیقه ۱۲- انگلیس) - در یک حمله خطرناک از سوی تیم میزبان، گریلیش درون محوطه جریمه چک صاحب توپ شد و با یک ارسال قوسی زیبا به دهانه دروازه زمینه ساز گلزنی استرلینگ با ضربه سر شد.
 

کرواسی ۳- اسکاتلند یک / صعود فینالیست جهان با درخشش مودریچ

 
یورو 2021| تکلیف گروه چهارم مسابقات با صعود انگلیس و کرواسی مشخص شد

در چارچوب رقابتهای هفته سوم گروه D یورو ۲۰۲۰ شب گذشته از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم‌های کرواسی و اسکاتلند در ورزشگاه همپدن پارک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک کرواسی به پایان رسید.

گروه D- هفته سوم
دیدار تیم‌های کرواسی و اسکاتلند
ورزشگاه: همپدن پارک (گلاسگو، اسکاتلند)

گل‌ها: ولاسیچ (دقیقه ۱۷)، مودریچ (دقیقه ۶۲) و ایوان پریشیچ (دقیقه ۷۷) برای کرواسی- مک گرگور (دقیقه ۴۲) برای اسکاتلند

کرواسی: دومینیک لیواکوویچ، دوماگوی ویدا، دیان لوورن، یوسکو گواردیول، یوسیپ یورانوویچ، مارسلو بروزوویچ، متئو کواچیچ، لوکا مودریچ، ایوان پریشیچ، نیکولا ولاسیچ، برونو پتکوویچ؛ سرمربی: زلاتکو دالیچ

اسکاتلند: داوید مارشال، گرانت هانلی، کیران تیرنی، استفان اودونل، اسکات مک‌تامینی، کالوم مک‌گرگور، اندرو رابرتسون، جان مک‌گین، لیندون دایکس و چه آدامز؛ سرمربی: استیو کلارک

داور: فرناندو آن درس راپالینی (آرژانتین)
 

شرح بازی

کرواسی نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ در حالی به مصاف اسکاتلند می‌رفت که از دو بازی اول خود برابر انگلیس و چک تنها یک امتیاز کسب کرده بود و به همین دلیل برای صعود نیاز به کسب هر ۳ امتیاز این دیدار به اضافه شکست جمهوری چک در دیدار همزمان داشت. شاگردان دالیچ بازی را هم در زمین اسکاتلند خیلی خوب آغاز کردند و در دقیقه ۱۷ با ضربه ولاسیچ به گل اول رسدیند. این گل اما تا پایان نیمه اول پایدار نبود و اسکاتلند در دقیقه ۴۲ با گل زیبای مک گرگور بازی را به تساوی کشاند.

نتیجه تساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد به همین دلیل دو تیم در نیمه دوم بازی را برای زدن گل برتری هجومی آغاز کردند و در این بین این کرواسی بود که از موقعیت‌های خود استفاده کرد و دو بار دیگر به گل رسید تا با توجه به پیروزی انگلیس برابر جمهوری چک در بازی همزمان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شود.

در پایان دیدارهای گروه D انگلیس با ۷ امتیاز رتبه نخست گروه را مال خود کرد و در سوی دیگر از بین دو تیم ۴ امتیازی کرواسی و جمهوری چک، این کرواسی بود که تنها به دلیل گل زده بیشتر نسبت به جمهوری چک بالاتر قرار گرفت و مستقیماً صعود کرد.
 

شرح گل‌ها

۰-۱ (دقیقه ۱۷- کرواسی) - توپ ارسالی از سمت راست به تیر دوم دروازه چک با ضربه سر پریشیچ برای ولاسیچ کاشته شد تا او در شرایطی نامتعادل با ضربه‌ای دقیق دروازه میزبان را بازکند.

۱-۱ (دقیقه ۴۲- اسکاتلند) - توپ برگشتی به پشت محوطه جریمه کرواسی به مک گرگور رسید تا او با شوتی محکم به زیبایی بازی را به تساوی بکشاند.

۱-۲ (دقیقه ۶۲- کرواسی) - پاسکاری بازیکنان کرواسی در نهایت منجر به موقعیت شوتزنی برای مودریچ شد تا او با شوتی بیرون پا به زیبایی گل دوم کرواسی را به ثمر برساند.

۱-۳ (دقیقه ۷۷- کرواسی) - کرنر ارسالی مودریچ به زیبایی در تیر اول با ضربه سر پریشیچ همراه شد تا دروازه اسکاتلند برای بار سوم باز شود.


منبع:
1. یورو نیوز/ یورو۲۰۲۰؛ تکلیف گروه چهارم مسابقات با صعود انگلیس و کرواسی مشخص شد
2. ایمنا/ هفته سوم گروه D رقابت‌های یورو ۲۰۲۰/ جمهوری چک صفر- انگلیس یک / صدرنشینی تقدیم انگلیس شد
3. ایمنا/ هفته سوم گروه D رقابت‌های یورو ۲۰۲۰/ کرواسی ۳- اسکاتلند یک / صعود فینالیست جهان با درخشش مودریچ


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.