ایجاد نیاز در مشتری با تلویزیون شهری

شما زمانی که بتوانید در مشتری، نیاز استفاده از خدمات و محصولات خود را ایجاد کنید، مشتری برای رفع این نیاز حتماً باید از شما خرید کند
سه‌شنبه، 8 آذر 1401
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: مرتضی شعله کار
موارد بیشتر برای شما
ایجاد نیاز در مشتری با تلویزیون شهری
افزایش فروش، دغدغه تمام کسب‌وکارها در دنیای امروزی است. برای افزایش فروش راه‌های زیادی وجود دارد، مانند:
برگزاری جشنواره برای محصولات و خدمات

گذاشتن تخفیفات محدود

تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات محیطی
و...

اما بهترین راه‌حل برای افزایش فروش ایجاد نیاز در مشتری است.

شما زمانی که بتوانید در مشتری، نیاز استفاده از خدمات و محصولات خود را ایجاد کنید، مشتری برای رفع این نیاز حتماً باید از شما خرید کند و خرید مشتریان برای شما مساوی با افزایش فروش است.
 

منظور از ایجاد نیاز در مشتری چیست؟

به طور مثال فرض کنید شغل شما پوشاک است و در نزدیکی فصل سرما می‌خواهید برای دستکش‌های جدیدی که مخاطب می‌تواند از موبایل استفاده کند، تبلیغ کنید.

برای این کار نیاز نیست به مخاطب بگویید بهترین دستکش بازار را دارید یا اینکه دستکش شما چه قابلیتی دارد، فقط کافی است یک کلیپ تهیه کنید که در آن فردی دستکش را در دست دارد و در هوای سرد به‌راحتی با گوشی هوشمند خود در حال کارکردن است.

شما با این کار دارید در ذهن مخاطب، امکانات و راحتی محصول خود را حک می‌کنید و ازآنجاکه این دغدغه و نیاز برای همۀ انسان‌ها وجود دارد، به دنبال رفع آن نیاز، خواهیم رفت.

و اولین جایی که به ذهن مخاطب خواهید رسید جایی خواهد بود که راهکاری برای رفع این نیاز به مخاطب  داده باشید.
 

تلویزیون شهری ابزار ایجاد نیاز در مشتریان

همانطور که گفته شد برای ایجاد نیاز در مشتری باید ویدئویی تهیه کنید که با آن در مشتری نیاز ایجاد کنید؛ اما برای اینکه به مشتری این ویدئو را نشان دهید نیاز به بستری برای پخش فیلم خود خواهید داشت که تلویزیون شهری بهترین رسانه در تبلیغات محیطی در تمام دنیا هست که با آن می‌توانید در ذهن مشتریان خود ثبت شوید و محصولات و خدمات خود را به‌صورت 24 ساعته در فضای شهری نمایش دهید

تلویزیون شهری چیست؟

 
 
ایجاد نیاز در مشتری با تلویزیون شهری


به زبان ساده به تمام نمایشگرهای بزرگ LED که در فضای شهری به‌منظور استفاده در صنعت تبلیغات نصب و استفاده می‌شوند، تلویزیون شهری گفته می‌شود.

آیا برای تمام کسب‌وکارها، تلویزیون شهری مناسب است؟

تلویزیون‌های شهری  LED در ابعاد و اشکال مختلف قابل تولید هستند که کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند متناسب با نیازشان از آنها استفاده کنند.

انواع تلویزیون شهری:

تلویزیون‌های شهری به‌طورکلی در دودسته فضای داخلی (INDOOR) و فضای خارجی (OUTDOOR) تولید می‌شوند که هرکدام از آنها تنوع بسیار زیادی دارند.

 
ایجاد نیاز در مشتری با تلویزیون شهری
 

نکات مهم هنگام خرید تلویزیون شهری

  1. رزولوشن تلویزیون شهری
  2. ابعاد تلویزیون شهری
  3. فضای نصب تلویزیون شهری
  4. آنلاین یا آفلاین بودن
  5. تولیدکننده تلویزیون شهری و گارانتی
1- رزولوشن تلویزیون شهری یکی از عوامل بسیار تأثیرگذار در قیمت تلویزیون شهری است و هرچه ماژول تلویزیون شهری تراکم پیکسلی بالاتری داشته باشد، رزولوشن تلویزیون شهری نیز بیشتر می‌شود و هرچه رزولوشن بالاتر باشد، وضوح پخش تصاویر و درخشندگی تصویر افزایش پیدا می‌کند و به طبع قیمت تلویزیون شهری بیشتر می‌شود.

2-میزان ابعادی که شما نیاز دارید بستگی به محیط نصب و بودجه مالی شما دارد، اما پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهید از ابعاد کوچک استفاده کنید سعی کنید از ابعاد کوچک با رزولوشن بالا استفاده کنید تا تلویزیون شما جذابیت خود را از دست ندهد.

3-اگر می‌خواهید در محیط‌های بسته؛ مانند پاساژها، سالن‌ها یا تالارهای پذیرایی از تلویزیون شهری استفاده کنید حتماً از نمایشگرهای INDOOR استفاده کنید و اگر می‌خواهید در محیط‌های شهری از نمایشگر استفاده کنید حتماً از تلویزیون‌های شهری OUTDOOR استفاده کنید .

نمایشگرهای فضای خارج دارای شدت نور بالایی هستند که در فضای داخلی چشم را اذیت می‌کنند، همچنین نمایشگرهای فضای داخلی ضد آب نیستند و اگر در فضای خارجی استفاده شوند در مدت بسیار کوتاهی دچار آسیب‌هایی می‌شوند که غیرقابل‌جبران هستند.

4-تفاوت تلویزیون شهری آنلاین با آفلاین در این است که شما می‌توانید از طریق تلویزیون‌های آنلاین، شبکه‌های تلویزیونی مختلف را نمایش دهید یا دستگاه‌های مختلفی که خروجی تصویر دارند را به تلویزیون شهری متصل کنید؛

اما در تلویزیون‌های شهری آفلاین، فیلم‌ها یا تصاویر خود را روی کارت کنترل تلویزیون شهری که مانند یک مینی‌کامپیوتر عمل می‌کند، بارگذاری می‌کنید و فیلم‌ها فقط از طریق همان پخش می‌شود و دسترسی به ورودی‌های دیگر وجود نخواهد داشت.

5- هنگام خرید تلویزیون شهری عوامل بسیار زیادی است که باید هنگام انتخاب، مورد بررسی قرار بگیرند که شاید شما از آنها به‌خوبی آگاهی نداشته باشید. ازآنجاکه خرید تلویزیون شهری نیازمند سرمایه اولیه بالایی است باید با حساسیت زیادی، نسبت به انتخاب بهترین تلویزیون شهری اقدام کنید.

 
ایجاد نیاز در مشتری با تلویزیون شهری


 گروه صنعتی دیاکو از سال 1390 پروژه‌های تلویزیون شهری بسیار زیادی را در سراسر ایران نصب و راه‌اندازی کرده است و به‌واسطهٔ دانش مهندسین خود توانسته تمام نیازهای مختلف افراد را برای داشتن تلویزیون مناسب در نظر بگیرید و همیشه راهکاری اصولی ارائه دهد.

در حال حاضر کارخانه تولید کابینت تلویزیون شهری دیاکو در ایران تنها کارخانه تولیدی این صنعت است و مواد اولیه مانند ماژول تلویزیون شهری، کارت کنترل و پاور سوئیچینگ، از معتبرترین برندهای دنیا تأمین می‌گردد تا تلویزیون شهری تولید شده در مجموعه با استانداردهای روز دنیا مطابقت داشته باشد.
 

تمام محصولات دیاکو شامل گارانتی معتبر دیاکو سرویس هستند.


دیاکو سرویس خدمات تست یک‌هفته‌ای محصولات و ضمانت تعویض بدون قیدوشرط یک‌ساله را برای مشتریان تضمین می‌کند. همچنین در تمام مراحل نصب، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش تلویزیون شهری در کنار شماست.

وب‌سایت دیاکو، بازار آنلاین صنعت نمایشگرهای LED در ایران است که به‌صورت 24 ساعته در دسترس شما قرار دارد  و می‌توانید در آن انواع تلویزیون شهری را بررسی و انتخاب کنید و به‌صورت آنلاین خرید خود را ثبت کنید.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما