اعطای نشان طلای داروسازی جهان به محققان ایران

مدال طلای جهانی در رشته داروسازی گیاهی ARCA به تیم اعزامی دانشگاه‌ آزاد اسلامی به مسابقات جهانی ARCA تعلق گرفت .
يکشنبه، 7 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اعطای نشان طلای داروسازی جهان به محققان ایران
مدال طلای جهانی در رشته داروسازی گیاهی ARCA به تیم اعزامی دانشگاه‌ آزاد اسلامی به مسابقات جهانی ARCA تعلق گرفت . رئیس واحد خوراسگان دانشگاه آزاد اسلامی در این باره گفت : در این دوره از مسابقات که 16 تا 21سپتامبر در شهر زاگرب پایتخت کرواسی برگزار شد، دکتر محمدعلی ضیاء عضو هیئت علمی واحد خوراسگان و شاهین گوانجی دانشجوی رشته گیاه پزشکی این واحد دانشگاهی افتخار آفریدند .
 
وی اضافه کرد : تیم واحد خوراسگان با ارائه طرح ژل گیاهی برای درمان زخم های پوستی مدال طلای جهانی در رشته داروسازی گیاهی ARCA و جایزه ویژه بهترین اختراع جهان از IWIS با امضای رئیس ثبت اختراعات قاره اروپا را به دست آورد.
 
فروغی گفت : همچنین کسب مدال برنز در رشته میکروبیولوژی ARCA برای ساخت نوعی کرم بهداشتی و اهدای مدال طلای ژینیوس و دیپلم آن با امضای پروفسور آندراس ودرش دبیر کل فدراسیون مخترعان جهانی به رئیس واحد خوراسگان از دیگر دستاوردهای این سفر است .
 
وی تصریح کرد : در پی این موفقیت رئیس جمهور کرواسی ، وزیر علوم و برخی اعضای هیئت دولت کرواسی از طرح ها و اختراع های واحد خوراسگان دیدن کردند .
 
رئیس واحد خوراسگان دانشگاه آزاد گفت : در این دوره از مسابقات ،600 تیم از کشورهای جهان شرکت داشتند که تیم دو نفره تحقیقات علوم دارویی واحد خوراسگان بیشترین مدال را کسب کرده است .
 
وی افزود : تیم ایرانی در نتایج گروهی توانست مقام سوم جهانی را کسب کند .


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.