مجوز شرکت‌های اینترنتی کم فروش لغو می شود

حق با مشترکان و کاربران خدمات اینترنتی است و باید دراین باره فکری کرد و جلوی این کم‌فروشی را گرفت.وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین به کاربران خدمات اینترنتی توصیه کرد: از ابزار اندازه‌گیری که در رایانه‌ها وجود دارد استفاده کنند و در صورت کم‌فروشی خدمات اینترنتی، به دادگاه یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکایت کنند...
دوشنبه، 8 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مجوز شرکت‌های اینترنتی کم فروش لغو می شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ‌مجوز و پروانه شرکت‌هایی که در زمینه خدمات اینترنتی کم‌فروشی کنند، لغو خواهد شد.   
 
محمد سلیمانی که در مصاحبه با واحد مرکزی خبر سخن می گفت ، به کاربران خدمات اینترنتی توصیه کرد «از ابزار اندازه‌گیری که در رایانه‌ها وجود دارد استفاده کنند و در صورت کم‌فروشی خدمات اینترنتی، به دادگاه یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکایت کنند.» 
وی  با تایید موضوع کم‌فروشی شرکت‌های اینترنتی افزود:‌ شرکت‌ها پهنای باندی را به کاربران می‌فروشند، اما کاربران در منزل یا محل کار خود به همان میزان نمی‌توانند از این خدمات بهره‌برداری کنند. 
وی تاکید کرد: حق با مشترکان و کاربران خدمات اینترنتی است و باید دراین باره فکری کرد و جلوی این کم‌فروشی را گرفت. 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین به کاربران خدمات اینترنتی توصیه کرد: از ابزار اندازه‌گیری که در رایانه‌ها وجود دارد استفاده کنند و در صورت کم‌فروشی خدمات اینترنتی، به دادگاه یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکایت کنند. 
سلیمانی بر ضرورت بازپرداخت مابه التفاوت هزینه خدمات اینترنتی به کاربران تاکید کرد و گفت: اگر کاربری برای مثال خدمات 50 کیلوبایتی خریداری می‌کند اما در هنگام استفاده متوجه می‌شود که سرعت خدماتی که دریافت می‌کند کمتر از 10 کیلو بایت است، باید بلافاصله به مراجع ذیربط اعتراض و شکایت خود را اعلام کند. 
وی تاکید کرد: ‌در صورت افزایش شکایت ها از یک شرکت اینترنتی، حتما مجوز آن شرکت لغو می‌شود. 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ‌برخی شرکت‌های اینترنتی به جای این که خدمات مشخصی را به پنج یا شش نفر ارائه کنند آنرا به 100 نفر ارائه می‌کنند و در این حالت واضح است که کیفیت و سرعت خدمات کاهش می‌یابد. 
وی در ادامه با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه کاهش قیمت خدمات اینترنتی در گذشته تجربه خوبی نداشته است افزود: قیمت خدمات اینترنتی در سال‌های 84 و 86 به ترتیب 50 و 30 درصد کاهش یافت، اما کاربران نهایی بهره‌ای از این کاهش قیمت نبردند و کاهش قیمت در بازار اثر چشمگیری نداشت. 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ‌این وزارتخانه قصد دارد طرح جدیدی در زمینه کاهش قیمت خدمات اینترنتی اجرا کند تا کاهش قیمت برای کاربران نهایی ملموس باشد. 
سلیمانی تاکید کرد: کاربران اینترنت باید احساس کنند قیمت خدمات اینترنتی با همان کیفیت موردنظر آنان کاهش یافته است
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.