ضرغامي: برنامه‌هاي كودك و نوجوان در رسانه ملي متحول مي‌شود

برنامه‌هاي كودك و نوجوان بايد كاملا هدفمند، تخصصي و با همكاري كارشناسان و مشاوران با تجربه و برجسته توليد شود. رئيس سازمان صدا و سيما خاطر نشان كرد: اگر برنامه‌ريزي براي كودكان و نوجوانان به خوبي صورت پذيرد، اهداف و آرمان‌هاي ترسيم شده رسانه ملي به بهترين وجه محقق خواهد شد. ...
دوشنبه، 8 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ضرغامي: برنامه‌هاي كودك و نوجوان در رسانه ملي متحول مي‌شود
 ضرغامي: برنامه‌هاي كودك و نوجوان در رسانه ملي متحول مي‌شود
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان صدا و سيما از تلاش برنامه سازان و عوامل توليد برنامه‌هاي كودك و نوجوان سيما قدرداني و بر تحول كمي و كيفي برنامه‌هاي كودك و نوجوان در رسانه ملي تأكيد كرد.  
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي صدا و سيما، عزت الله ضرغامي در نشست تخصصي با برنامه‌سازان كودك و نوجوان و مديران
شبكه‌هاي مختلف سيما با اشاره به اهميت ويژه و تأثيرگذاري ماندگار برنامه‌هاي كودك گفت:حوزه كودك و نوجوان از مهم‌ترين حوزه‌هاي كار رسانه ملي است.
وي با اشاره به اينكه برنامه‌ريزي براي كودكان و نوجوانان برنامه‌ريزي براي سلامت فرداي جامعه است افزود: برنامه‌هاي كودك و نوجوان بايد كاملا هدفمند، تخصصي و با همكاري كارشناسان و مشاوران با تجربه و برجسته توليد شود.
رئيس سازمان صدا و سيما خاطر نشان كرد: اگر برنامه‌ريزي براي كودكان و نوجوانان به خوبي صورت پذيرد، اهداف و آرمان‌هاي ترسيم شده رسانه ملي به بهترين وجه محقق خواهد شد.
ضرغامي با تأكيد بر به كارگيري ظرفيت و توان شبكه‌هاي راديو و تلويزيوني استان‌ها براي غنا و تنوع برنامه‌هاي كودك و نوجوان گفت:براي طراحي و انتقال پيام‌هاي متناسب آموزشي، ديني، اخلاقي و اجتماعي به كودكان بايد از تمامي ساختارهاي برنامه‌سازي و ظرفيت‌هاي تخصصي استفاده كرد.
وي همچنين توجه برنامه‌سازان را به جايگاه كودك در برنامه‌هاي بزرگسالان مهم دانست و خاطر نشان كرد:كودكان مخاطب برنامه‌هاي بزرگسالان نيز هستند و ضمن برقراري ارتباط با شخصيت‌ها از آنها الگوسازي مي‌كنند.
رئيس رسانه ملي ادامه داد: تمركز و توجه بيشتر به توليدات كودك و نوجوان از اولويت‌ها و برنامه‌هاي آينده رسانه ملي است.
برنامه سازان و تهيه كنندگان برنامه‌هاي كودك شبكه‌هاي مختلف سيما نيز در اين نشست با طرح برخي مسائل و مشكلات حرفه‌اي خود پيشنهاداتي را براي ارتقاء كيفي برنامه‌هاي كودك در رسانه ملي ارائه كردند.
رئيس سازمان صدا و سيما در پايان اين نشست از تلاش عوامل توليد و هنرمندان برنامه‌هاي موفق كودك در شبكه‌هاي سيما از جمله برنامه‌هاي عمو پورنگ، فيتيله، رنگين كمان، سلام بچه‌ها و برنامه كودك شبكه يك سيما قدرداني كرد.
 
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما