ادعاي تازه رئيس مايكروسافت: گوگل را كنار مي زنيم

مايكروسافت، ياهو و بسياري از ديگر شركت ها در آن به رقابت مشغولند، هر چند كه گوگل در اين زمينه يك نيروي عمده است. به اعتقاد بالمر گوگل در اين زمينه در آمريكا ضعيف تر است، اما در قاره اي مثل اروپا بعضا تا 90 درصد از سهم بازار را در اختيار دارد. ..
دوشنبه، 8 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ادعاي تازه رئيس مايكروسافت: گوگل را كنار مي زنيم
ادعاي تازه رئيس مايكروسافت: گوگل را كنار مي زنيم
خبرگزاري فارس: استيو بالمر رييس شركت مايكروسافت كه به خاطر اظهارنظرهاي جنجالي شهرت دارد گفت: اگر چه براي پشت سرگذاردن گوگل برترين موتور جستجوي وب كار دشواري پيش رو داريم، اما مايكروسافت تنها شركتي است كه قدرت چنين كاري را دارد.
به گزارش فارس به نقل از ديلي تك، وي تصريح كرد: " شكار" گوگل نيازمند زمان و هزينه است و به همين علت ما در زمينه سرمايه گذاري در بخش جستجوي اينترنتي به هيچ عنوان درنگ نخواهيم كرد.
وي بازار جستجو در اينترنت را بازاري پولساز و مهم دانست كه مايكروسافت، ياهو و بسياري از ديگر شركت ها در آن به رقابت مشغولند، هر چند كه گوگل در اين زمينه يك نيروي عمده است.
به اعتقاد بالمر گوگل در اين زمينه در آمريكا ضعيف تر است، اما در قاره اي مثل اروپا بعضا تا 90 درصد از سهم بازار را در اختيار دارد.
رئيس مايكروسافت همچنين در اين سخنراني از تمايل مايكروسافت به خريد 20 تا 25 شركت IT در سال مالي فعلي اين شركت خبر داد و گفت: اكثر اين شركت ها كوچك هستند و زير يك ميليارد دلار ارزش دارند، اما به خاطر فناوري و كاركنانشان براي مايكروسافت ارزشمند هستند.
 
 
 
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.