تاثير گذاري شگرف تلفن همراه بر زندگي بشري به هيچ وجه قابل مقايسه با رايانه هاي شخصي نيست

سام روبي يکي از مهندسان برجسته شرکت IBM به تازگي طي سخنراني اظهار عقيده کرده که تاثير گذاري شگرف تلفن همراه بر زندگي بشري به هيچ وجه قابل مقايسه با رايانه هاي شخصي نيست.به گفته او تلفن همراه فاصله ها را از بين برده، وابستگي انسان به زمان و مکان را محو نموده، نحوه انجام فعاليتهاي شغلي را تحت تاثير قرار داده، و بر شبکه هاي تلويزيوني و صنعت تفريحات و پخش موسيقي هم تاثيرگذار بوده است...
سه‌شنبه، 9 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تاثير گذاري شگرف تلفن همراه بر زندگي بشري به هيچ وجه قابل مقايسه با رايانه هاي شخصي نيست

در حالي که تا چند سال قبل رايانه تاثيرگذارترين اختراع بشري دانسته مي شد به نظر مي رسد اين تصور با توجه به امکانات گسترده اي که از طريق تلفن هاي همراه در دسترس علاقمندان قرار مي گيرد در حال تغيير است.
به گزارش پايگاه خبري تاليانيوز، سام روبي يکي از مهندسان برجسته شرکت IBM به تازگي طي سخنراني اظهار عقيده کرده که تاثير گذاري شگرف تلفن همراه بر زندگي بشري به هيچ وجه قابل مقايسه با رايانه هاي شخصي نيست.
به گفته او تلفن همراه فاصله ها را از بين برده، وابستگي انسان به زمان و مکان را محو نموده، نحوه انجام فعاليتهاي شغلي را تحت تاثير قرار داده، و بر شبکه هاي تلويزيوني و صنعت تفريحات و پخش موسيقي هم تاثيرگذار بوده است. 
سام روبي همچنين معتقد است درآينده بسياري از فعاليتهاي مالي و پرداخت ها به مدد گوشي هاي همراه انجام مي شود، به خصوص که نوجوانان و جوانان که نسل آينده بشري را تشکيل مي دهند، علاقه فراواني به تلفن همراه وامکانات گسترده آن دارند.
به گفته وي تلفن هاي همراه در آينده حتي براي مسيريابي، جستجو و تبليغات به شدت مورد استفاده قرار خواهند گرفت. پيش بيني مي شود بسياري از اين اقدامات در آينده با صدور فرامين صوتي خطاب به تلفن هاي همراه ممکن باشد.
 
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.