سليقه‌ي كارگردان ، گريمور و بازيگر بايد در سريال با هم هماهنگ شود

به عنوان نمونه بازيگري دوست ندارد كه موهايش خيلي كوتاه شود اما طراح چهره‌پردازي و كارگردان معتقدند كه موهاي بازيگر خيلي كوتاه شود. اين درحاليست كه بي‌توجهي به نظر بازيگر باعث مي‌شود حس او به هم بريزد. اين طراح چهره‌پردازي در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه آيا بازيگران حق اظهارنظر درباره‌ي گريم خود را دارند، اظهار كرد: بايد از قبل با بازيگر اين مسأله را حل كرد كه او بايد در اختيار يك اثر قرار گيرد، اگر خيلي ..
دوشنبه، 15 مهر 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سليقه‌ي كارگردان ، گريمور و بازيگر بايد در سريال با هم هماهنگ شود
سليقه‌ي كارگردان ، گريمور و بازيگر بايد در سريال با هم هماهنگ شود   
طراح چهره‌پردازي «روز حسرت» گفت: چهره‌پرداز در سريال‌هاي مناسبتي بايد حضور ذهن زيادي داشته باشد و علاوه بر آن، به تجربه‌ي كافي نيز نياز دارد.  
مجيد اسكندري در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ درباره‌ي تأثير آماده شدن قسمت به قسمت فيلم‌نامه‌ي سريال‌هاي مناسبتي كه اضافه‌شدن تدريجي بازيگران را نيز به همراه دارد،گفت:حضور ذهن ِ زياد گريمور در چنين شرايطي باعث مي‌شود تا او بتواند به خوبي از عهده‌ي چهره‌پردازي بر مبناي خواست كارگردان و ضرورت قصه برآيد.  
او در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه آيا مواد لازم براي چهره‌پردازي در چنين كارهايي در اختيار طراح چهره‌پردازي قرار مي‌گيرد، اظهار كرد: مواد لازم براي گريم‌هاي خاص از قبل مشخص مي‌شود تا گروه چهره‌پردازي خود را آماده كنند. البته در كارهاي مناسبتي خط قصه‌ي كلي را مي‌دانيم و بر مبناي آن كار مي‌كنيم.  
اين طراح چهره‌پردازي درباره‌ي چگونگي چهره‌پردازي متفاوت اما باورپذير بازيگران شناخته شده ،گفت: گاهي اوقات متأسفانه به علت بازي بازيگر در دو اثر در يك مقطع زماني، مجبور مي شويم كه ضمن حفظ راكورد گريم او، به گونه‌اي بازيگر را چهره‌پردازي كنيم تا چهره‌ي او با نقش ديگرش همخواني داشته است.  
اسكندري اضافه كرد:سليقه‌ي كارگردان و گريمور و بازيگر بايد با هم هماهنگ شود. به عنوان نمونه بازيگري دوست ندارد كه موهايش خيلي كوتاه شود اما طراح چهره‌پردازي و كارگردان معتقدند كه موهاي بازيگر خيلي كوتاه شود. اين درحاليست كه بي‌توجهي به نظر بازيگر باعث مي‌شود حس او به هم بريزد.  
اين طراح چهره‌پردازي در پاسخ به اين پرسش ايسنا كه آيا بازيگران حق اظهارنظر درباره‌ي گريم خود را دارند، اظهار كرد: بايد از قبل با بازيگر اين مسأله را حل كرد كه او بايد در اختيار يك اثر قرار گيرد، اگر خيلي گريم واجب باشد، تهيه‌كننده بايد با بازيگر كنار آيد.  
اسكندري در پايان درباره‌ي راكورد داشتن گريم برخي بازيگران«روز حسرت» گفت:در اين سريال بازيگري نبوده است كه به علت بازي در كار ديگري، گريمش راكورد داشته باشد
 
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.